Toon posts:

windows media player

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
om een of andere mysterieuze reden wil de win.mediaplayer niet meer met geluid afspelen.
Ik heb Mediaplayer 10 geinstalleerd
Misschien ligt het daar aan.
Wie heeft nog meer advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn advies is om iets meer info te geven en aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd (vorige versie windows media player, nieuwe drivers geluidskaart etc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 21:07

Cyphax

Moderator LNX
En je hebt het geluid niet gemute ofzo? Volumeniveau staat allemaal goed?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:20

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ja zoals mijn bovenbuurman zegt... probeer ook na te gaan of je het volume misschien niet gemute hebt in media player of dat 't heel zacht staat... als het overal in windows stil is dan ligt het probleem dus niet bij je media player, is het specifiek media player die geen geluid afspeeld dan zou ik ff goed door de settings heen spitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb je het geluid niet toevallig op "dempen" gezet?? ;)

Edit: net te laat ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doen andere media spelers het wel dan?
Codec probleempje? geeft ie een foutmelding?

Als je niet meer info geeft, dan wekt jou vraag alleen nog maar meer vragen op ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 28-06-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:05:
om een of andere mysterieuze reden wil de win.mediaplayer niet meer met geluid afspelen.
Ik heb Mediaplayer 10 geinstalleerd
Misschien ligt het daar aan.
Wie heeft nog meer advies
c.bollen,

Op GoT verwachten wij toch wat meer van mensen die een topic starten dan dat je hier laat zien - concreet verwachten we dat je:

- Een goede topic titel kiest die je probleem helder en duidelijk omschrijft. Let hierbij vooral op dat je aan de forum specifieke eisen voldoet (in Windows Operating Systems zet je het OS tussen vierkante haakjes).

- Duidelijk aangeeft wat je probleem is, en sinds wanneer je dit probleem hebt. Geef hierbij zoveel mogelijk relevante informatie (krijg je in andere programmas wel geluid, etc, etc).

- Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen - waar heb je bv. al eens op gezocht, en wat heb je al eens geprobeerd om je probleem op te lossen :)

Neem al deze informatie even mee, en start desnoods een nieuw topic (overigens horen vragen ovre Windows Media Player niet thuis in Windows Operating Systems) in het juiste forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.