Ik kan wel reageren op topics, en zie die reacties ook . Maar als ik zelf een topic open en vervolgens ga controleren of deze er daadwerkelijk staat, zie ik niks
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:58:
Ik kan wel reageren op topics, en zie die reacties ook . Maar als ik zelf een topic open en vervolgens ga controleren of deze er daadwerkelijk staat, zie ik niks
>> even afgesplitst uit welke vragen mag je nou eigenlijk WEL stellen?! 
Volg de raad van SmartDoDo uit een van je oudere topics even op
SmartDoDo schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:56:
mohawk1984, het is niet de bedoeling dat je overal dergelijke topics gaat maken
Klik eens op je naam om je topics te zien.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Verwijderd
En net geopende topics komen ook in de subforums bijna bovenaan te staan, onder de sticky topics. Misschien dat je in het verkeerde subforum keek na het openen van het topic 
Internet & Telefonie
Internet & Telefonie
Hoe kan hij de raad opvolgen als hij zijn oude topics niet kan vinden?Superdeboer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:03:
>> even afgesplitst uit welke vragen mag je nou eigenlijk WEL stellen?!
[...]
Hebben jullie al rekening gehouden dat hij misschien een technisch probleem heeft waardoor hij zijn topics niet kan zien ( bv. een hyper actieve proxy? )
Er zijn door hem en door mensen die op hem reageren een aantal onzin post gemaakt in Maagdelijkheid . Kan een mod die misschien richting de trash gooien? Die horen daar niet thuis.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Hij kan die raad opvolgen doordat dit topic technisch gezien niet van hemzelf is, aangezien ik dat bericht afgesplitst heb naar een nieuw topic. Dít topic moet hij dus sowieso wél kunnen zien lijkt me...LuCarD schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:10:
Hoe kan hij de raad opvolgen als hij zijn oude topics niet kan vinden?
Om eerlijk te zijn lijkt het me overigens een rare proxy die eigen topics blokkeert en alle overige topics wél laat zien.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
En al heb je een technisch probleem, ga dan niet in allerlei topics rondspammen en nieuwe topics openen.
Maar als je een topic in Lieve Adjes kunt openen kun je vast deze sticky ook zien: Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Pagina: 1