iTunes 4.9 is uit: Podcasting!

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/itunes/download/images/downloaditunes20050628.gif
Hij is uit, iTunes 4.9. Voor Mac users beschikbaar via Software Update, en ook voor Windows users te downloaden via http://www.apple.com/itunes/download/

Wat is er nieuw is iTunes 4.9?
Hét nieuwtje van deze release is de beschikbaarheid van Podcasts in iTunes. Podcasts zijn een soort online radioshows, die door iedereen gemaakt kunnen worden. Via iTunes kun je je er via de iTMS op abonneren, en ze automatisch met je iPod laten synchroniseren. Zo kun je dus ook onderweg naar podcasts luisteren.

Maar hoe zien de gebruikers van APL dit? Is dit de nieuwste stap op de weg van blogging, en wordt het net zo populair? Of zal het snel wegzakken?

Ik denk dat het met de integratie in iTunes snel een stuk populairder kan worden, zeker omdat er ook een knopje 'Publish a Podcast' in de iTMS zit, waardoor iedereen, interessant of niet, een podcast kan uploaden.

Tenslotte alvast twee linkjes naar Podcasts:
Podfinder - Van onze landgenoot Adam Curry, de zelfbenoemde 'uitvinder' van podcasts. Hij heeft met zijn Daily Source Code een programma over podcasting zelf.
iTunes New Music Tuesday - De nieuwste muziek in de iTMS beluister je via deze podcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:12

sjaakaq

It might get loud

Helaas dat de new music tuesday podcast het niet doet...das de enige interessante, de rest is (IMHO) gewoon slap gelul...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Gaat dit ook geld kosten via de iTMS ? Ik vind het wel 'n goed plan, zelfs mn 25 gb MP3's vervelen soms. Al podCast ik zelf al jaren, gewoon live uitzendingen naar MP3 zetten.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 23:06
Ik zou graag willen dat ze ipv nieuwe functies de tekortkomingen uit de vorige versies oplossen.
Ik zou bijv graag alle dubbele nummers kunnen verwijderen ipv ze alleen aan te vinken, daarnaast zou het ook leuk zijn als je meerdere library's zou kunnen hebben, of muziek van locaties die niet meer aanwezig zijn maar waarvan de nummers nog wel in je library staan automagisch te kunnen laten verwijderen..

podcasten laat me iig redelijk koud..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Ik zou ook heel graag een tweede library willen (Win XPsp2), ipv die bij een andere user onder te brengen. Dan kan ik goed de illegale en legale mp3's sorteren. ;)

podcasts zijn leuke extra'tjes, ik ben zelf meestal opzoek naar podcasts van events (E3, WWDC, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
leokennis schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:33:
Helaas dat de new music tuesday podcast het niet doet...das de enige interessante, de rest is (IMHO) gewoon slap gelul...
Werkt hier wel? Gewoon de link volgen en dan op Subscribe klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is Itunes eigenlijk compatible met andere mp3-spelers

Ik wil naast mijn ipod, nog een kleinere flash speler kopen. Ipod shuffle wil ik niet omdat ik een schermpje toch wel belangrijk vindt.

Maar ik wil wel itunes blijven gebruiken om muziek te uploaden. Zijn er geschikte spelers op de markt. zoja welke

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

The Evil Brain schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Werkt hier wel? Gewoon de link volgen en dan op Subscribe klikken :)
Ja...maar er staat geeneen podcast in de lijst he :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Eastman schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:03:
Is Itunes eigenlijk compatible met andere mp3-spelers

Ik wil naast mijn ipod, nog een kleinere flash speler kopen. Ipod shuffle wil ik niet omdat ik een schermpje toch wel belangrijk vindt.

Maar ik wil wel itunes blijven gebruiken om muziek te uploaden. Zijn er geschikte spelers op de markt. zoja welke
Je kan met iTunes gewoon je liedjes slepen naar elke andere map op je pc (of Mac). Dus als je nieuwe MP3-speler herkend wordt als een externe schijf, kun je de songs direct uit iTunes slepen naar die externe schijf. Synchroniseren werkt alleen met iPods.
leokennis schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:09:
[...]

Ja...maar er staat geeneen podcast in de lijst he :P
Nou en? :P Als ik op Subscribe klik (in dat paarse hokje bovenaan) krijg ik gewoon de nieuwste aflevering binnen bij mijn Podcast-overzicht.

[ Voor 65% gewijzigd door The Evil Brain op 28-06-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Haha Apple laat het er wel weer netjes uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://img159.echo.cx/img159/913/itunes9da.th.png
Wel jammer dat je van alle nieuwe muziek maar 20 seconden ofzo te horen krijgt... Als iemand nog goede muziek-podcasts heeft, let me (us) know!

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 28-06-2005 15:15 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Laatst online: 18-09 18:19

Neowam

[Booting...]

Je kunt hier ook meer informatie vinden over podcasting: http://www.podcastinfo.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt geloof ik podcasts die niet in de itms staan toevoegen, ff de url copy-pasten, maar pin me dr niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:15:
Haha Apple laat het er wel weer netjes uitzien:
[afbeelding]
Wel jammer dat je van alle nieuwe muziek maar 20 seconden ofzo te horen krijgt... Als iemand nog goede muziek-podcasts heeft, let me (us) know!
Keith and the girl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:35:
je kunt geloof ik podcasts die niet in de itms staan toevoegen, ff de url copy-pasten, maar pin me dr niet op vast.
yup, gewoon naar advanced ( geavanceerd ) --> subscribe to podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja, of gewoon erheen slepen.

Ik kan de iTunes Music Tuesday podcast niet beluisteren.. nadat ik hem heb gedownload en op play druk zegtie "This computer is not authorized to play this copy of ..", hopen dat het zometeen wel lukt.

Hij is ook redelijk traag, hij is meer dan 5 minuten bezig voor een podcast van 40 minuten.. Maar goed, het enige dat ik ga luisteren is probably toch dat iTunes Music Sunday, ik zit niet te wachten op nog meer mensen die het over dingen hebben waar ze niets vanaf weten :)

De store zelf is ook niet heel overzichtelijk, met meer dan 800 podcasts in 1 categorie, hoop dat ze daar nog wat op vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door frim op 28-06-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

= edit nevermind =

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

Ik dacht het ook eens te gaan proberen maar kwam bedrogen uit. Korte uitleg: ik heb iTunes 4.9 geïnstalleerd (helaas geen NL'se) en heb geklikt op de Music Store, kennelijk de enige manier om bij podcasts te komen.

Ik heb mezelf lid gemaakt van de iTunes New Music Tuesday podcast maar als ik hem wil afspelen krijg ik de foutmelding 'this computer is not authorised to play this copy of ...'

Moet ik me hierdoor aanmelden voor de Music Store? Ik ben wel ingelogd met mijn AppleID, waarop vervolgens mij gevraagd wordt om betaalgegevens. Die kan ik helaas niet invullen want ik heb geen creditcard, en iemand anders in mn huis heeft dat ook niet. Betekent die dat ik ervan ben uitgesloten? Of is er wat anders loos?

EDIT: andere podcasts doen het wel, de preview met nieuwe muziek is dus blijkbaar alleen als je een iTMS account hebt..

EDIT2: inmiddels heb ik een iTMS account, omdat ik ontdekte hoe dat zonder creditcard kan. Echter nog steeds wil hij de preview niet afspelen, iemand een ander idee?

[ Voor 21% gewijzigd door t-h op 28-06-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 22:03
Ik ben een foutje tegen gekomen.

Als je dus zelf een podcastfeed toevoegd, dan kan je mooi, alle afleveringen downloaden, op je iPod zetten, etc.

Maar als je dan in je iPod gaat kijken naar: Muziek > Podcasts > ...

Dan staat daar niets in het lijstje. Terwijl ik wel zou verwachten dat daar mijn "eigen" podcasts in zouden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier werkt het inderdaad ook nog niet helemaal vlekkeloos. Ik kreeg bij de iTunes New Music Today podcast ook een licentie-foutmelding, de podcast verwijderen, iTunes herstarten en de postcast opnieuw adden heeft wel gewerkt (ik voegde 'm opnieuw toe voor een screenshot van de melding en nu werkt 'ie wel :P).

Daarnaast heb ik om te testen eens een podcast van BNN in mijn iPod Mini gezet, die staat niet onder podcasts. Omdat het bestand er vanuit iTunes gezien wel in staat, ben ik verder gaan zoeken en als ik er via nummers naartoe browse, kom ik 'm wel tegen. Daar lijkt dus ook nog iets niet helemaal goed te gaan.

edit:

taT0... kijk 'ns of je 'm via Muziek > Nummers > ... wel kunt vinden?

edit 2:

Wel erg sweet hoe *tijdens* die podcast de grafics netjes bijgewerkt worden naar het nummer wat besproken wordt. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61533/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door Roelant op 28-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 22:03
Roelant schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:49:
[...]

edit:

taT0... kijk 'ns of je 'm via Muziek > Nummers > ... wel kunt vinden?

edit 2:

Wel erg sweet hoe *tijdens* die podcast de grafics netjes bijgewerkt worden naar het nummer wat besproken wordt. :D

Dat geeft geen problemen, dus daar vind ik mijn podcasts terug.

Ik snap het niet, ik ga morgen wel eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
voor mij is het wachten nog op een nieuwe firmware waarbij je podcasts net als de gesproken boeken los in het menu komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hmm ik krijg een Error 502 bij het aanmelden op de store :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 23:27

themaxter

Bugged..

Roelant schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:49:

Hoe kom jij aan de Nederlandse versie van 4.9?
Ik zie op de apple site alleen 4.8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
laurensl schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:27:
voor mij is het wachten nog op een nieuwe firmware waarbij je podcasts net als de gesproken boeken los in het menu komen
Wel jammer dat dat er niet meer inzit voor mensen met een 3G iPod of eerder...

Op mijn mac doet die podcast van iTunes het wel goed. Verwijderen en gelijk weer toevoegen geeft geen verbetering in windows; ik zal ooit eens proberen hem eerst te herstarten voordat ik hem weer toevoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

De nieuwe iPod's hebben nieuwe firmware nodig voor het goed kan synchronizeren met iTunes 4.9
Ook zonder podcasting had ik problemen en na de iPod update van 2 dagen geleden niet meer. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Oxi op 28-06-2005 23:43 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Heb ik nou perse een creditcard nodig om een account te maken of ben ik zo scheel?
Ik wil gewoon de gratis zenders, die betaalde mogen ze houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij elke podcast waarop ik subscribe de error dat de URL geen goede Podcast URL is ofzo.... vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

Bierkameel schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:56:
Heb ik nou perse een creditcard nodig om een account te maken of ben ik zo scheel?
Ik wil gewoon de gratis zenders, die betaalde mogen ze houden :)
moet je click&pay kiezen. (er start dan een explorer of firefox venster) je wél aanmelden maar gewoon geen muziek kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

[Dit is ook al geplaatst in Tweakers meuktracker!]

Twee dingen:

[1] Bij de recente firmware update zegt mijn 3G clickwheel iPod dat 'ie al softwareversie 2.3 is. Klopt dat?

[2] Inderdaad duiken de "Podcasts" op in "afspeellijsten" en niet direct onder muziek. Dan kan er wel geroepen worden dat er iets in iTunes ingesteld moet worden, maar dan is het wel zo vriendelijk ook te zeggen WAT en WAAR... :(

Oh en die iTunes New Music Tuesday Podcast doet het nu wel! :)

[ Voor 9% gewijzigd door hbokh op 29-06-2005 20:35 ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
themaxter schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:38:
Hoe kom jij aan de Nederlandse versie van 4.9?
Ik zie op de apple site alleen 4.8 :(
Via software-update binnenhengelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 23:27

themaxter

Bugged..

Roelant schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:06:
[...]

Via software-update binnenhengelen. :)
Dat gaat niet met Windows :X
Dat wordt dan maar weer achter mijn mac zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
mijn 3G clickwheel iPod
Waar heb je _die_ gekocht?!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

MediaMarkt :P
Maar voor de duidelijkheid dan maar: ik bedoel gewoon de 3e generatie (=3G) iPod van 20GB, waarvan het "wieltje" ook clickety-click doet. Deze:

Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/lovemacs_1852_29124977

Ook heb ik inmiddels begrepen dat de recente firmware-update niet voor dit type bestemd is...

[ Voor 12% gewijzigd door hbokh op 30-06-2005 10:30 ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En allemaal gratis toch? Net die van NU.nl toegevoegd en op subscribe geklikt, stond niks bij, gratis dus :P Nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:50
hbokh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:34:

[2] Inderdaad duiken de "Podcasts" op in "afspeellijsten" en niet direct onder muziek. Dan kan er wel geroepen worden dat er iets in iTunes ingesteld moet worden, maar dan is het wel zo vriendelijk ook te zeggen WAT en WAAR... :(
Niets instellen. Op je ipod gewoon genre -> podcasts. Duurde ook even voor ik hem doorhad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:
En allemaal gratis toch? Net die van NU.nl toegevoegd en op subscribe geklikt, stond niks bij, gratis dus :P Nog beter
ze zijn voorlopig nog allemaal gratis... dat er 'iets' komt waarvoor je mag gaan betalen lijkt me bijvoorbeeld iets voor de mensen van radio538 (NOFI)...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Een interview in een de vorm van een podcast met Steve Jobs over podcasting:

ABCNews.com - ABC News Shuffle
http://phobos.apple.com/W...1711&selectedItemId=58487

Als die niet werkt, zoek in podcast gedeelte van store naar "ABC News Shuffle"

[ Voor 17% gewijzigd door T-Junkie op 30-06-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

maar s ff horen of dat wat is :) ik moet overigens zeggen dat ik het wel echt monsterlijk gaaf begin te vinden dat podcasten... ik hoop alleen dat er nog wel iets komt wat de kwaliteit gaat waarborgen, afgezien van het pushen van commentaar naar apple..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik zit net uitermate irri mijn apple account up te setten voor iTunes en dergelijke (creditcard nummer nodig voor gratis podcasts? :X), beetje verwarrend proces vond ik, dat kan beter. Hij verwijst bijv. in eerste instantie naar de US store en dan naar de NL store, dat heeft hij niet meteen in 1x goed, en in het proces moet je te vaak je naam/wachtwoord invullen...

Grrr, maar nu ben ik klaar en blijk ik gisteravond iTunes 4.8 gedownload te hebben. 8)7
Afijn ik volg bovenstaande link en nu krijg ik wel versie 4.9? :?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
Trouwens, voor degenen die'm nog niet hadden gevonden: de IT Conversations podcasts hebben een enorm hoge kwaliteit wat betreft verschafte informatie! Er is eigenlijk een hele reeks IT Conversations podcasts (gesorteerd op onderwerp), maar ik heb tot nu toe alleen die over Apple/Mac OS geluisterd.

De podcast met David Pogue (over user interface ontwerp) was niet alleen heel informatief, maar ook nog eens uber-grappig :9

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

komt iedereen weer in het hoofdmenu terecht als je op next klikt tijdens het luisteren van een cast, om naar de volgende cast te gaan van dezelfde uitzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt geen account nodig om op een podcast te kunnen subscriben, hoor...
hbokh schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:20:
[...]

MediaMarkt :P
Maar voor de duidelijkheid dan maar: ik bedoel gewoon de 3e generatie (=3G) iPod van 20GB, waarvan het "wieltje" ook clickety-click doet. Deze:
Da's geen clickwheel. Een clickwheel is zoals op de iPod mini en 4G iPod. Zowel voor scrollen als om op te drukken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Sinds de update van me ipod, werkt ipod agent niet meer. Ik gebruikte het om muziek af te spelen op me werk.

heeft iemand een alternatief?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

[Da's geen clickwheel. Een clickwheel is zoals op de iPod mini en 4G iPod. Zowel voor scrollen als om op te drukken.
Oke - volgende keer raadpleeg ik eerst http://nl.wikipedia.org/wiki/IPod ;)
Maar daar wordt de 3G 20GB weer niet genoemd...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

hbokh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:49:
[...]

Oke - volgende keer raadpleeg ik eerst http://nl.wikipedia.org/wiki/IPod ;)
Maar daar wordt de 3G 20GB weer niet genoemd...
Nu wel :Y)

Da's het punt van een wiki he, dat kan en mag je aanpassen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

what else is new ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens weet iemand nog of het misschien mogelijk is om op de een of andere manier toch een liedje uit de US store ofzo te kopen?

Ik was namelijk op zoek naar radar love van the golden earring (een NL band). En ja hoor dat liedje kan je dus geeneens kopen in de NL store.....

In de US store dus wel maar dan krijg je die foutmelding. Is er een manier om dit te omzeilen ofzo?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe het kan dat na de installatie van Itunes en het importeren van de muziek in dit programma het volgende gebeurt:

Mijn map met muziek L:\ mijn muziek
Hierin staan al mijn albums met de naam van het album.
Nu,na de installatie van Itunes en het importeren van de muziek in dit programma het volgende gebeurt:
L:\ mijn muziek : nu zie ik hier geen namen meer van de albums maar alleen de namen van de artiesten die op de cd's staan.
Hoe komt dit en hoe kan ik dit ongedaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Dat komt doordat het vinkje 'Keep iTunes Music Folder organized' in Preferences > Advanced nog aanstaat. Daardoor sorteert iTunes op zijn eigen manier (artist > album > song.mp3) jouw muziek. Ongedaan maken? Helaas... Je kan het vinkje natuurlijk wel weer uitzetten, maar dat zorgt er niet voor dat je muziek weer op de oude manier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik heb vaak het probleem wanneer ik nummers toe voeg, dat ze er allemaal dubbel in komen te staan

Ik sleep dus een dir (met bv een cd) in iTunes en dan zijn het opeens twee keer alles.

Doe ik dus wat verkeerd?

"Luie mensen worden ook moe!"

Pagina: 1