Toon posts:

Tv-out op samsung tv

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga straks misschien een s-video kabel halen , ik heb al een s-video scart blok. Ik heb de tv 1 of 2 jaar geleden gekocht. Het is een Samsung CW21A83N . Ik zou graag willen weten of er iemand deze tv gebruikt bij het tv out , met s-video en scart blok. En werkt het dan goed, zonder grijs beeld? Ik zelf heb het nergens kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/images/product/8566ABBC375576FEC1256B6C00558076.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 12:23 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40

Cyphax

Moderator LNX/AI
Staat er niet in de handleiding of het ding s-video ondersteunt?
Als dat niet het geval is en je krijgt toch zwartwit beeld, dan ondersteunt ie geen s-video.
Aan de andere kant; als je een (wat oudere) GeForce videokaart hebt krijg je waarschijnlijk weer WEL kleur ondanks een s-video uitgang omdat die dingen alleen een composiet signaal versturen.
Anyway, kijk in de handleiding naar de specificaties :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Wolfenstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 13:45
Deze TV ondersteund geen S-video, alleen composiet. Heb de TV zelf ook. S-video geeft zoals je zelf al aangeeft een zwart/wit beeld.

Zie ook: http://www.kieskeurig.nl/...576FEC1256B6C00558076.htm (4e reactie)

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfenstein op 28-06-2005 12:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:27:
Staat er niet in de handleiding of het ding s-video ondersteunt?
Als dat niet het geval is en je krijgt toch zwartwit beeld, dan ondersteunt ie geen s-video.
Aan de andere kant; als je een (wat oudere) GeForce videokaart hebt krijg je waarschijnlijk weer WEL kleur ondanks een s-video uitgang omdat die dingen alleen een composiet signaal versturen.
Anyway, kijk in de handleiding naar de specificaties :)
In de handleiding staat niets. Ik heb zelf een 6800 GT, tijd geleden had ik wel een s-video kabel. Maar toen had ik nog geen 6800 GT. Dus ik deed het met een oude 9000 pro van een andere pc. Waarvan niet de nieuwste drivers etc. had. Maar ik kreeg grijs beeld met mijn tv en een nieuwe breedbeeld tv die wel een s-video ingang heeft. Dus ik denk dat het aan die oude videokaart lag..

@Wolfenstein, aahh. Das erg jammer!!! Maar geeft composiet scherp beeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 12:36 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:34:
[...]

In de handleiding staat niets. Ik heb zelf een 6800 GT, tijd geleden had ik wel een s-video kabel. Maar toen had ik nog geen 6800 GT. Dus ik deed het met een oude 9000 pro van een andere pc. Waarvan niet de nieuwste drivers etc. had. Maar ik kreeg grijs beeld met mijn tv en een nieuwe breedbeeld tv die wel een s-video ingang heeft. Dus ik denk dat het aan die oude videokaart lag..

@Wolfenstein, aahh. Das erg jammer!!! Maar geeft composiet scherp beeld?
Probeer het uit, het is een GeForce dus misschien dat nVidia nog steeds simpel composiet uitpoept. Mijn Geforce 4 doet dat iig wel.
Composiet is minder scherp dan s-video, maar ook niet slecht. Het hangt ook een beetje van de TV af :P
Bij mij is het beeld in ieder geval nog goed met een meter of 10 aan kabel, en een composiet signaaltje. Zet je de resolutie op 800x600, dan is het nog vrij goed te lezen.

Dat je met je Radeon zwartwit beeld kreeg is omdat Radeons in ieder geval wel een S-video signaaltje versturen. Overigens ook composiet maar dat is niet zo interessant nu.

[ Voor 19% gewijzigd door Cyphax op 28-06-2005 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:40:
[...]

Probeer het uit, het is een GeForce dus misschien dat nVidia nog steeds simpel composiet uitpoept. Mijn Geforce 4 doet dat iig wel.
Composiet is minder scherp dan s-video, maar ook niet slecht. Het hangt ook een beetje van de TV af :P
Bij mij is het beeld in ieder geval nog goed met een meter of 10 aan kabel, en een composiet signaaltje. Zet je de resolutie op 800x600, dan is het nog vrij goed te lezen.

Dat je met je Radeon zwartwit beeld kreeg is omdat Radeons in ieder geval wel een S-video signaaltje versturen. Overigens ook composiet maar dat is niet zo interessant nu.
Ik ga het niet uitproberen. Omdat wolfenstein en nog iemand anders hetzelfde hebben :'( En ik heb geen zin om geld weg te gooien. Dus ik koop een composiet kabel.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:51:
[...]

Ik ga het niet uitproberen. Omdat wolfenstein en nog iemand anders hetzelfde hebben :'( En ik heb geen zin om geld weg te gooien. Dus ik koop een composiet kabel.
Als je Geforce gewoon een composiet signaaltje uitgeeft maakt dat niet uit, het hangt eerder af van de aansluiting denk ik. Is 't een composiet of s-video aansluiting op je Geforce?

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 28-06-2005 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Heeft je Geforce een composiet uitgang?
Nee, s-video. Maar ik kreeg er een kabeltje erbij. Van s-video naar composiet. Dus composiet zal vast werken. Ik heb trouwens een digitale camera, waarvan je de camera kan aansluiten op de tv via composiet. En ik vind het scherp, dus ik ga dat gewoon halen.

Afbeeldingslocatie: http://tekgems.com/images/tn/CBL-S-VIDEO-unit.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 12:57 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:57:
[...]

Nee, s-video. Maar ik kreeg er een kabeltje erbij. Van s-video naar composiet. Dus composiet zal vast werken. Ik heb trouwens een digitale camera, waarvan je de camera kan aansluiten op de tv via composiet. En ik vind het scherp, dus ik ga dat gewoon halen.
Mooi dan :)
Maar ga maar na; als het signaal dat uit je Geforce komt echt s-video zou zijn, dan had je aan dat kabeltje niet zo veel, het is nu echt puur om de aansluiting te converteren naar composiet. En op die manier is het bij mij ook aangesloten. :)
Dus een composiet kabel zou ik ook halen.

Pagina: 1