Toon posts:

Frontpage account maken met @shintsu.demon.nl werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes

Ik wil een frontpage account (onder deze link http://www.tweakers.net/my.tnet/) maken zodat ik kan reageren op vraag en aanbod.
Echter zodra ik het account wil aanmaken krijg ik de volgende melding

// E-mail adressen afkomstig van het door jou gebruikte e-mail domein zijn niet toegestaan. Het is niet toegestaan om te registreren op een adres van gratis e-mail diensten zoals Hotmail.

Probeer het opnieuw: //

Nu heb ik de eerste keer simpelweg mijn Gmail account ingevuld, maar nadat ik deze melding heb binnen gekregen gebruikte ik mijn Demon mail adres. Deze bestaat uit (willekeurig)@systeemnaam.demon.nl dus heb ik Info@shintsu.demon.nl en shintsu@shintsu.demon.nl en mail@shintsu.demon.nl geprobeert. Het maakt niet uit wat ik verzin aangezien de bovenstaande melding steeds weer terug komt.
Nu weet ik niet of dit adress well of niet toegestaan is. Als deze niet toegestaan is word het voor mij lastig een account te maken aangezien ik internet via Demon heb.

http://www.demon.nl/support/email/emailintro.html#ophalen

hier het linkje van de demon faq. Ik hoop dat dit opgelost kan worden zodat ik mogelijk het product kan kopen waar ik intresse voor toon.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 14:53
ke krijgt waarschijnlijk een error omdat je via deze manier wel erg makkelijk kloons kan aanmaken.
Ik denk dat dat het probleem is.

heb je ook een mail adres als:
shintsu@demon.nl ?

zo ja probeer deze dan

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

bokkie11 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:04:
heb je ook een mail adres als:
shintsu@demon.nl ?

zo ja probeer deze dan
Als het goed is wel, en die moet je dan inderdaad gebruiken :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reakties!

ik heb shintsu@demon.nl geprobeert maar helaas blijft de melding het zelfde.. :(

Ik heb ook niks bij demon terug gevonden hier over maar het zou goed mogelijk zijn dat het werkt. Zal eens proberen een test mailtje naar mijn adres te sturen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Er zat een klein foutje in de email-check; deze heb ik inmiddels gefixed. Als het goed is zou je nu gewoon met shintsu@shintsu.demon.nl moeten kunnen registreren :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
DANKJEwel _/-\o_

ik wou net zeggen dat ik het opgelost had door al me cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis op te schonen. Maar dat was dus niet de oplossing :)
Pagina: 1