Toon posts:

USB Scanner geen stroom?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik heb vanmiddag een Trust Flat Scan USB 19200 gehaald maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat.. Ik heb eerst de drivers geinstalleerd in Win2k.. vervolgens de USB-stekker erin geplugged maar het powerledje gaat nog geen eens branden.

In de bios staat USB enabled en ik heb hetzelfde al geprobeerd in win98se en ik heb ook al de nieuwste drivers geinstalleerd voor de VIA chipset. Verder zijn er geen conflicten en begin ik knap chagerijnig te worden :(

Weet iemand misschien een oplossing?

Verwijderd

ik zit ook onder win2k met zo`n probleem, alles staat goed en nog geeft ie aan dat scanner niet aangesloten zit of geen stroom!! :( :(

Verwijderd

ME heeft ook zo'n probleem :(

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 22:10

DeTeraarist

#Boots2Asses

Een vriending van me had dat laatst ook bij ME.

Maar bij haar was het zo dat ze niet wist dat die dingen een aan en uitknop hebben.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Heb je de stekker er wel ingedaan??

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Een USB scanner heeft toch wel stroom nodig, net als een USB printer :?

Verwijderd

Plaats er een USB hub tussen.. :)
Zal het probleem wel opgelost zijn.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
Op vrijdag 12 januari 2001 21:02 schreef Blue_Saphire het volgende:
Hey!

Ik heb vanmiddag een Trust Flat Scan USB 19200 gehaald maar
nou dat is je fout dus!, sorry, maar ik ken maar een goeie scanner van TRUST, dat is de EASEY CONNECT 7230...sorry, voor de rest ben ik niet een TRUST mannetje....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

TRUST = FUCKIN' TRIEST

HP of Agfa scanners , da zijn degene die gaan uw bak wilt . Mijn Snapscan 1212U is zalig goe en kost 1000 frank meer dan die Trut scanner

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Zal ff zeggen dat Windows ME en Windows 2k waarschijnlijk deze scanner NIET ondersteund.
Ik heb een Canon N656U ... USB (waar hij de stroom uit de USB poort haalt..)

Deze werkt perfect onder Win2k, dit was tevens een van de enigste scanners die onder windows 2k werkt. Ik heb nl. ook nog een scsi scanner staan, die dus niet onder windows 2k werkt.

Sjek dus ff je handleiding.. of staat er misschien op de doos dat ie winme en windows2k ondersteund?

assumption is the mother of all fuck ups

Verwijderd

Even ter verdediging van de Trust Flat Scan USB 19200... ik heb 'm al ruim een jaar en hij werkt prima. Onder Windows 98 weliswaar.

Verwijderd

ik heb zelfs een antieke (1997) relisys scorpio II scanner werken onder w2k, niets mis met al die oude beestjes :)
Pagina: 1