Op een PC (niet van mij) stond een hele berg met adware/spyware. Alles zo'n beetje verwijderd met Spybot search and destroy, maar 1 probleem blijft: In Internet Explorer is met geen mogelijkheid meer ergens iets in te vullen in een tekstvak, zoals bijvoorbeeld www.google.nl. Er gaat ook geen cursor in knipperen. Alle extra balken zijn verwijderd ook google toolbar, en alle invoegtoepassingen die niet van microsoft zijn of lijken te zijn heb ik in de browser uitgeschakeld (ergens onder de instellingen). Toch heeft het geen effect. Het probleem treedt op onder alle user accounts van het Windows XP systeem. Het systeem is up-to-date, ook draait er een up-to-date virusscan (NAV 2005).
Heeft iemand enig idee waarom er nu geen tekstvelden kunnen worden ingevuld? Als noodoplossing draait er nu Firefox, maar dat is niet wat ik erop wil laten draaien, zeker omdat met media afspelen op wat sites en bezoeken van bank-websites deze nog wel eens lastig doet. Maar laten we daar niet over discusseren, maar gewoon IE maken
Ik hoop dat iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen. O ja, ik heb ook in IE overal aangeklikt "standaard instellingen herstellen" waar mogelijk.
Heeft iemand enig idee waarom er nu geen tekstvelden kunnen worden ingevuld? Als noodoplossing draait er nu Firefox, maar dat is niet wat ik erop wil laten draaien, zeker omdat met media afspelen op wat sites en bezoeken van bank-websites deze nog wel eens lastig doet. Maar laten we daar niet over discusseren, maar gewoon IE maken
Ik hoop dat iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen. O ja, ik heb ook in IE overal aangeklikt "standaard instellingen herstellen" waar mogelijk.
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)