Toon posts:

Windows ME Probleem !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart dan doet mijn "meestal" muis het niet: de drivers worden niet eens geladen !

Zijn er mensen die het mijn probleem herkennen? Ik denk dat het door win me komt of door mijn nieuwe "goedkope" geheugen of door mijn nieuwe bios versie 1005B ...

Greetz,

Tolga

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Dan zou ik eens je oude geheugen er ff inprikken om te kijken of ie het dan wel doet. Of teruggaan naar je oude bios versie.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
usb of ps/2?

(nogal belangrijk)
wa voor muis?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk ps/2(?), gewoon standaard aansluiting (inwin kast) & mijn muis heet genius netmouse pro ( ongeveer 20 piek )

Ik had hier in het verleden nooit last van ...
Vreemd eigenlijk ..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe geheugen geprobeerd en heb mijn geheugen op 2T gezet en winme startte goed op ; alleen de eerste keer weer mijn beruchte muis probleem. Maar als je daarna opnieuw start ( dus geen koude start) dan doet ie het wel meestal goed

( Trouwens het lijkt i.t.t. memspeed ( van 215 naar 239 ) alsof mijn systeem trager loopt dan 3T )

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Na een koude start loopt mijn muis altijd vast, maar als ik dan opnieuw start dan is alles o.k. ... heeft iemand een idee of heeft een vergelijkbaar probleem?

Verwijderd

Is het een optische muis ??? Dit ligt gewoon aan inconpatibiliteit van de drivers met ME hoor .

Verwijderd

JE Toppic titel is wat slecht gekozen
Windows ME is op ZICH al een p^robleem

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Als het PS/2 is dan herken ik dit probleem.
Ik had laatst bij iemand ook winme geinstalleerd. (hij had een goedkope muis)
en iedere keer deed zijn muis het niet. Ik kwam er wel achter wat het probleem was. De drivers werden niet goed geladen. Hij heeft een nieuwe muis gekocht. (microsoft optical) en die doet het wel. zowel op usb als op PS/2

Ik vind het zelf maar een vaag probleem. Ik denk dat dit probleem niet zo makkelijk te verhelpen is.

Als ik jou was zou ik er even +/- 60 piek tegenaan gooien voor een nieuwe muis.

En de muis doet het dan in win me
(maar het probleem met je "goedkope" muis blijft dan wel :( )

Ik zou maar zeggen

that's life ;)

Verwijderd

Doe m'n muis lekker op ps/2, vind ik anders zonde van m'n USB aansluitingen, heb er maar 2 :P

Verwijderd

Neem dan ook geen windows Me |:( (Windows meer elende >:) )

Verwijderd

Moe je asus a7v kope, zitten 7 usb aansluitingen op. Trouwens, mijn muis wekte ook niet altijd, moet je gewoon een of ander standaard microsoft ding installeren (zit wel in windows) en dat zal ie et wel doen, of misschien niet:?

Verwijderd

Gewoon een nieuwe muis kopen of nieuwe drivers downloaden....
Pagina: 1