Toon posts:

[XP] Beeld op de computer op z'n kop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik ook alweer het beeld in de normale positie, ik weet dat het een kombinatie van toetsen is, maar weet niet welke.
Alle icoontjes op de desktop en ook de achtergrond staan op 'z'n kop

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Ctrl-pijltje omhoog of omlaag. Iets met Ctrl en pijltjes dus ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:02
CTRL + ALT en een van de pijltjestoetsen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:?
http://gathering.tweakers...D=beeld+roteren&where=GoT
-->
Systeembeheerders en hun problemen :) deel 3

Was toch niet zo moeilijk? :P

Ik heb er ook eens van staan kijken (op een basisschool)... Hadden ze de monitor maar op z'n kant gelegd :+

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 28-06-2005 00:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Is gewoon een optie die in de driversoftware van je videokaart zit.
De flip optie zit gewoon aan een sneltoets gebonden die je toen je een keertje hysterisch op je tobo aan't rammen was waarschijnlijk hebt ingedrukt.

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 28-06-2005 00:21 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, dat jullie zo snel reageren.
Het probleem heb ik bij iemand anders op de computer en weet niet, welk besturingssysteem hij heeft, ik kreeg de vraag via, via.
Ik probeer nu op m'n eigen computer met XP de kombinaties, maar het beeld veranderd niet, ik krijg het beeld dus niet veranderd op mijn computer met de kombinaties, die jullie mij geven.
In elk geval bedankt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:22:
Het probleem heb ik bij iemand anders op de computer en weet niet, welk besturingssysteem hij heeft, ik kreeg de vraag via, via.
Ik probeer nu op m'n eigen computer met XP de kombinaties, maar het beeld veranderd niet, ik krijg het beeld dus niet veranderd op mijn computer met de kombinaties, die jullie mij geven.
In elk geval bedankt.
Dat komt omdat het in specifieke driver (versies) zit, en dus niet Native XP is ofzo.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:22:
In elk geval bedankt.
Dat komt dus omdat jij die optie in de software van je videodriver niet hebt zitten, en die 'iemand anders' wel.

edit: hmm ok, ik ga slapen, ben traag :P

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 28-06-2005 00:23 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1