Vraagje voor alle plextor PX-740A gebruikers!
Ik heb nu via Plextor service een nieuwe burner gekregen met de foute dvd's opgestuurd (welke duidelijk slecht waren)
En heb van hun een nieuwe gekregen, dit is nu al de 3e dus!!
Na het branden van mijn eerste dvd weer hetzelfde probleem!
Ik gebruik media's zoals Philips DVD-R 8x, Arita DVD-R 8x, Platinum DVD+R 8x en Verbatim's DVD+R 16x.
Bij alle dvd's die vooral op 8x gebrnad worden zijn er van uit het midden tot op ongeveer de helft vage niet vloeiende ringen zichtbaar!!!!!
Firmware die erop zit is 1.01, de laatste nieuwe iig.
Diegene die 1 van deze media gebruikt zou die eens goed willen kijken naar de structuur van hun gebrande DVD en mij vertellen of deze wel of niet vloeiende branding zit tot op de helft van de DVD?
Mij maak je niet wijs dat met een beetje licht inval op gebrande dvd er een vloeiende structuur zichtbaar is want ik ben nu aan mijn 3e bezig en het is nog steeds bagger in vergelijking met mijn nec die ik hiervoor had
Ik heb verschijnende DVD's geprobeerd opnieuw in te lezen waarvan de meeste slecht resultaat geeft! (read error's)
Ik heb me aan de eisen van Plextor gehouden en dat is de brander op master aan te sluiten.
Mijn systeem is heus niet de slechtste, want als het maar nieuw is dan heb ik het wel, dus wie heeft er een verklaring voor?
De gebruikte software is Nero burning rom 6.0.16!!!