[ATI 9500 Pro] dual screen probleem

Pagina: 1
Acties:

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hallo,

Laatst heb ik per ongeluk mijn secundaire (default) monitor verwijderd in Apparaatbeheer (Windows XP Pro) en sindsdien kan ik geen dual screen meer aan (wat voorheen vlekkeloos werkte). Het enige wat ik nog wel kan is het swappen van monitoren. Heb al geprobeerd om de ATI 5.6 drivers te uninstalleren, andere (primaire) monitor (Philips 190S5CS 19" TFT) te verwijderen, via 'hardware toevoegen' een monitor proberen toe te voegen en dat allemaal zonder resultaat. Ook heb ik met behulp van search naar topics gezocht en zelfs al google afgezocht maar helaas geen resultaten.

Heeft iemand enig idee hoe ik een monitor kan toevoegen zonder dat ik Windows opnieuw hoef te installeren? Alvast bedankt voor de reacties. :)

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vrees het erste voor je...

Waarschijnlijk moet je windows opnieuw gaan installeren!

Verwijderd

had je toevalig al geprobeerd in de geavanceerde opties bij display te kijken of je de mogelijkheid hebt een secundare scherm aan te zetten (zorg wel dat het scherm aan staat op dat moment!)

je kan ook even kijken of je bij beheren 2X je video kaart ziet staan. Is dit niet het geval probeer dan even een refresh bij je beeldscherm adapters en kijk voor de zekerheid of je een onbekend apperaat ergens hebt staan.

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nee ik krijg hem niet aan, kan de beeldscherm eigenschappen niet eens aanpassen. En hij ziet wel 2 beeldscherm adapters en geen vreemde apparaten die niet geinstalleerd zijn. Plug & play ziet ook geen nieuwe hardware (apparaten). Ik moet gewoon op een of andere manier een beeldscherm kunnen toevoegen en dat moet het opgelost zijn...