Toon posts:

qwerty inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

In mijn inlogscherm krijg ik naast waar ik het paswoord moet invullen NL staan, waar ik niet op kan klikken. Ook is het probleem dat deze in qwerty staat. Wanneer ik dan inlog is alles inorde en staat mijn toetsenbord in azerty. Wat moet ik ervoor doen, om deze ook al reeds in azerty te zetten?

Bedankt bij voorbaat.

Speedy

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

speedy_69,

Welkom op GoT :)
Wij vinden op GoT een aantal zaken in een topic, belangrijk - deze zaken hebben we vastgelegd in allerlei policies en faq's enzo die je ongetwijfeld hebt doorgelezen toen je je registreerde op GoT :)

Ik pak de belangrijkste zaken er nog even uit:

- Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Jouw topic titel zegt iets compleet anders dan dat je inhoud van je topic zelf zegt. Maak van je topic titel een korte en bondige omschrijving. In Windows Operating Systems is het daarnaast verplicht aan te geven welk OS je gebruikt.

- Geef helder en duidelijk aan wat je probleem is - je begint je topic start met een aantal symptomen ('ik zie NL staan') - en de belangrijke informatie ontbreekt eigenlijk, die moeten we gokken - want wat je nou precies wilt bereiken - en wat daarbij niet lukt - dat staat niet in je topic :)

- Geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen :)

Begin even met te vertellen welk OS je draait, dan zet ik dat in je topic titel, en afhankelijk daarvan is je 'oplossing' voor je probleem ook anders :)

Verwijderd

Control panel/regional and language settings, bij languages je azerty weer toevoegen, qwerty verwijderen, dan OK klikken, dan advanced, onderaan "Apply all settings to the current user account and to the default user profile" aanklikken en op OK duwen.

• Twinkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 14:46

Twinkil

CTRL-A CTRL-Q

Zet je keyboard instelling op AZERTY en verwijder de overige talen.

Start regedit en controleer deze reg key:
[HKEY_CURRENT_USER\Keyboard Layout\Preload]
"1"="00000413" (00000413 = Nederlands)
Onthoud dit getal (bij jou dus anders aangezien je azerty layout gebruikt).

Ga naar reg key:
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Keyboard Layout\Preload]
"1"="00000413"
En zet hier nogmaals deze gegevens. Sluit regedit en ff herstarten