Ik heb een abit nf7-s met 2 maxtor 80 gieg s-ata schijfen in raid 0 staan maar het lijkt wel alsof me data corrupt wordt op die schijfen. Ik heb een iso van een spel op een draagbaar harde schijfje gezet en die is gewoon goed zet ik hem op mijn computer geeft hij fouten tijdens installeren. Ook heb ik een sfv file gemaakt van de file op de draagbare hdd als ik hem op mijn gewone hdd zet en hem dan check klopt ie ook niet
. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Dit kan zo'n beetje aan van alles liggen: een rotte CD, een rotte harddisk of rot geheugen. Hoe deze te testen kun je vanzelfsprekend in de FAQ van o.a. dit subforum vinden: OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Omdat we dus op geen enkele manier uit je topicstart kunnen afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem, gaat dit topic dicht. Dat wordt hier op GoT namelijk wel van je verwacht, zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Omdat we dus op geen enkele manier uit je topicstart kunnen afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem, gaat dit topic dicht. Dat wordt hier op GoT namelijk wel van je verwacht, zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Dit topic is gesloten.
![]()