Gewenste moderatie bij verkeerde reply

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Topicstarter
Ik zie regelmatig reacties die niet genest zijn, maar wel bedoeld zijn als reply op een andere reactie. Normaal modereer ik die als -1 (Overbodig) of -1 (Off-topic), afhankelijk van de relatie van de reactie met het artikel.
Is dit de juiste manier? Zo niet, hoe hoort het wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Mooie vraag met een variabel antwoord waarbij verschillende bruikbare mogelijkheden zijn :).

_persoonlijk_ vind ik dat een behulpzaam antwoord niet onder het maaiveld moet (dus minstens +1), maar een behulpzaam antwoord op een volstrekt offtopic vraag waardeer ik wel weer lager dan een ontopic vraag/antwoord.
Volgt er een interessante discussie op die offtopic vraag dan ben ik geneigd om de puntenzak wat verder open te trekken, maar volgt er daarintegen een bunder flauwekul en korte singleliners dan gaat de zak weer wat verder dicht.

Nogmaals: dat ik mijn mening en argumeten om star offtopic als offtopic te modereren zijn ook valide.

Ergo: met gezond verstand kom je een heel eind, en als je twijfelt is TMF de juiste plaats om het te bediscuzeuren :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Topicstarter
botoo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:41:
_persoonlijk_ vind ik dat een behulpzaam antwoord niet onder het maaiveld moet (dus minstens +1), maar een behulpzaam antwoord op een volstrekt offtopic vraag waardeer ik wel weer lager dan een ontopic vraag/antwoord.
Ik ben bang dat je me verkeerd begrepen hebt :)
Hieronder een voorbeeld in elkaar geknutseld met Paint:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61473/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verkeerd begrepen idd :o

Het best wat je in zo'n situatie kan doen is de draad 'plat' bekijken en dan zien of er geen dubbelpost tussen staat, anders kan de reactie gewoon beoordeeld worden alsopf 'ie wel op de geneste plaats staan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Topicstarter
botoo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:18:
Verkeerd begrepen idd :o

Het best wat je in zo'n situatie kan doen is de draad 'plat' bekijken en dan zien of er geen dubbelpost tussen staat, anders kan de reactie gewoon beoordeeld worden alsopf 'ie wel op de geneste plaats staan.
Wat ik eigenlijk wilde weten, is of er eventuele "strafpunten" gegeven kunnen/mogen/moeten worden, omdat de reactie op het artikel geplaatst wordt ipv correct genest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Strafpunten?
Neehoor, het hele 'nest' gebeuren leid een eigen leven en word vaak misbruikt door users om 'lekker hoog' in de geneste reactielijst te staan, dus zijn strafpunten omdat iemand gewoon onder een ander reageert niet gewenst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1