Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een gebruikte pda mijn budget is niet zo groot maar ik heb wel wat eissen

* Wifi valt af :(
* Bleutooth
* MP3 luisteren

ik wil er graag mee op me draadloze netwerk dus daarom ik heb al een beetje rond gesurft en op marktplaats en tweakers.net vraag en aanbod gekeken nu dacht ik aan de volgende model

* Palm Tungsten T1

mijn budget zit op uiterst 150 euro :(

iemand nog ander model of iemand heeft een de palm en kan er iets over vertellen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 16:43 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De Palm Tungsten T heeft geen Wifi. Een wifikaartje is je halve budget. :P

Probeer eens een Sony Clie TH55 te scoren: groot scherm 320x480, MP3, camera, BT, Wifi.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
in de vraag en aanbod stond namelijk een tungsten t voor80 euro dus daarom maar kan daar wel een wifi kaartje in ?

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:25

Garyu

WW

Volgens mij niet.

Dit is het enige Palm Wifi kaartje:
Afbeeldingslocatie: http://euro.palmone.com/nl/nl/img/products/accessories/sm_p10952u.jpg
En die doet het alleen maar op de Tungsten T3 en Zire 72 volgens http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=7053.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Topicstarter
:( en trouwens het hoeft niet eens een palm te zijn pocket pc mag ook dan moeten we toch maar weer verder gaan zoeken naar 1 waar wel wifi kan :P

Verwijderd

150 euro voor een pda met Bluethoot & wifi en dan genoeg geheugen voor mp3's? (vaak neemt de wifi een cf slot in beslag en dan is de opslag beperkter)

denk dat je nog even door moet sparen...

Verwijderd

Topicstarter
zij dr ook mensen die gebruik maken van de tunsten t1 zou graag willen weten hoe die bevalt

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Scoor een Toshiba e740 Wifi editie , Op Ebay zijn die wel te vinden!

Verwijderd

Topicstarter
helaas niet binnen mijn budget :(

Verwijderd

Wat dacht je van een ipaq 5450?
Zit alles in ook wifi en met een extra sd kaartje heb je zat ruimte voor mp3's

Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/04/i/04/58/16/c2_1_b.JPG

Ik zag deze op ebay voor 112 euro

Verwijderd

Topicstarter
geheugen is geen probleem dat heb ik al liggen heb je miss een link ?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:44:
zij dr ook mensen die gebruik maken van de tunsten t1 zou graag willen weten hoe die bevalt
Er zijn op palmclub.nl wel reviews daarvan te vinden. Het is een wat oudere Palm uit 2002, maar het verschil met oude PocketPC's is dat oude Palms *wel* vloeiend werken en snel en efficient doorgaan. Ik kan op mijn Palm Treo, die exact dezelfde processor heeft als de TT (TI OMAP 144 MHz), gewoon native DivX'jes met een freeware player afspelen.

Dat moet je niet proberen op een PocketPC van een aantal jaren terug met een processor op die kloksnelheid. :+ Traag als stroop.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Stereotomy schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:08:
[...]

Er zijn op palmclub.nl wel reviews daarvan te vinden. Het is een wat oudere Palm uit 2002, maar het verschil met oude PocketPC's is dat oude Palms *wel* vloeiend werken en snel en efficient doorgaan. Ik kan op mijn Palm Treo, die exact dezelfde processor heeft als de TT (TI OMAP 144 MHz), gewoon native DivX'jes met een freeware player afspelen.

Dat moet je niet proberen op een PocketPC van een aantal jaren terug met een processor op die kloksnelheid. :+ Traag als stroop.
hoelang gaat de accu mee bijvoorbeeld bij het luisteren van mp3tjes ?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Net gisteren getest: 7.5 uur met scherm uit.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
dan denk ik dat toch maar voor de tungsten t ga want een andere binnen mijn budget zie ik niet :/

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, ik denk dat een Zire72 ook wel binnen je budget valt als je goed zoekt. En een Tungsten|T2 met beter scherm en 32 MB geheugen ook. De Sony Clie NX73v als je goed zoekt ook, en de Sony Clie TG50 zeker.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik het goed bekijk maakt het niet uit als ik nouw zn sony neem of palm heeft die t2 nouw egt zon beter scherm of valt dat wel mee

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja. De TT2 heeft een transflectief scherm, de TT een reflectief. De NX73v heeft een groot 320x480 scherm.

[ Voor 25% gewijzigd door Stereotomy op 27-06-2005 19:39 ]

Alors.

Verwijderd

Neem een pda met Compact flash slot, dan kun je makkelijk wifi kaartje voor 20 euro op de kop tikken (zelf ook gedaan)

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb hier zelf een Tungsten T, en via bluetooth valt goed mee te internetten. Ding is retestabiel, verkoop hem alleen omdat ik hem niet meer nodig heb :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat er geen T.net pricewatch is voor gebruikte pda's, tja, het aanbod is beperkt. Dat is ook het grote nadeel van er op deze manier naar zoeken. Ik bedoel: de genoemde pda's moeten ook nog ergens te koop aangeboden worden.

Als je er al redelijk uit bent dat het een Tungsten | T moet worden, kan je het beste de gebruikelijke vraag&aanbod sites in de gaten houden. Daar kom je ook wel andere modellen tegen. Ik denk dat het aanbod in dit geval beperkend en in ieder geval bepalend is voor je keuze.

Dit topic gaat dicht. Over de pda's die je zult vinden die in aanmerking komen zijn al topics te vinden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.