Toon posts:

[OUTLOOK 2000] 1 pop account niet op te halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende vage probleem.

Een pc met Windows 2000 en Outlook 2000, op de pc's staan een stuk of 8 pop accounts in outlook.
Al deze accounts halen mail op van dezelfde server.

Ze gaan allemaal goed op 1 na. Hier krijg ik de melding dat outlook de pop server niet kan vinden. :/

Alle instellingen (op e-mail adres, gebruikersnaam en wachtwoord na) staan voor alle accounts hetzelfde.

Zit outlook met een max. account limiet? 8)7

Iemand een idee.

ps. op een andere pc zonder de andere accounts met alleen die ene gaat het wel goed.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op dezelfde PC al die andere accounts even uit je send/receive group halen werkt wel?

Outlook heeft in principe geen max account limiet van 8, maar kan me voorstellen (heb het soms ook) dat je mailserver waarna je 8 keer snel achter elkaar connect het niet helemaal kan behappen, waardoor het 1 keer niet goed gaat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:52:
Op dezelfde PC al die andere accounts even uit je send/receive group halen werkt wel?

Outlook heeft in principe geen max account limiet van 8, maar kan me voorstellen (heb het soms ook) dat je mailserver waarna je 8 keer snel achter elkaar connect het niet helemaal kan behappen, waardoor het 1 keer niet goed gaat :)
Het uit de group halen heb ik nog niet geprobeerd zal ik later nog doen.

Maar dat connecten wat je zegt lijkt me niet, ik krijg namelijk de mogelijkheid het nog eens te proberen, al doe ik dit 10 keer zelfs dan wordt de server niet gevonden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:06:
[...]

Het uit de group halen heb ik nog niet geprobeerd zal ik later nog doen.

Maar dat connecten wat je zegt lijkt me niet, ik krijg namelijk de mogelijkheid het nog eens te proberen, al doe ik dit 10 keer zelfs dan wordt de server niet gevonden.
Controleer dan nogmaals de settings. Je kan bij je account-settings ook een connectivity test doen, dan zie je ook meteen het resultaat. Daar werkt het ook niet bij?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Controleer dan nogmaals de settings. Je kan bij je account-settings ook een connectivity test doen, dan zie je ook meteen het resultaat. Daar werkt het ook niet bij?
Is deze test er niet alleen bij outlook 2002 (xp) en hoger?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:02
Al eens geprobeerd in te loggen via een andere pc ( als test ) of op de webmail, dan weet je dat het paswoord zeker juist is. Kan wel eens gebeuren dat op het papier 0 staat in plaats van O

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
tc982 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:33:
Al eens geprobeerd in te loggen via een andere pc ( als test ) of op de webmail, dan weet je dat het paswoord zeker juist is. Kan wel eens gebeuren dat op het papier 0 staat in plaats van O
Als je goed leest staat onderaan dat ik het op een andere pc wel werkend krijg. (tenminste met 1 account, allemaal niet geprobeerd) ;)
Pagina: 1