Toon posts:

M3U opslaan als MP3... HOE?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op deze website staan een hoop Essential Mixes die ik graag wil downloaden.

Echter, dit is niet mogelijk omdat ik steeds alleen de M3U-file kan downloaden. Ik kan dus alleen maar streamen in winamp. Is er een methode om deze MP3's lokaal op te slaan?

Alvast bedankt.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik denk dat het de bedoeling is dat je ze juist niet op kan slaan ;).. Anders zouden ze geen m3u afleveren.. :P

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:24
Open die .m3u in kladblok en download de afzondelijke links die je dan ziet.
SyS_ErroR schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:26:
Ik denk dat het de bedoeling is dat je ze juist niet op kan slaan ;).. Anders zouden ze geen m3u afleveren.. :P
Da's onzin, aangezien de url's in plaintext in de m3u staan :).

[ Voor 66% gewijzigd door Jaap-Jan op 27-06-2005 15:28 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:26:
Hoi,

Op deze website staan een hoop Essential Mixes die ik graag wil downloaden.

Echter, dit is niet mogelijk omdat ik steeds alleen de M3U-file kan downloaden. Ik kan dus alleen maar streamen in winamp. Is er een methode om deze MP3's lokaal op te slaan?

Alvast bedankt.
M3U zijn geen audiobestanden naar mijn weten, die kan je dus ook niet naar MP3 converten, zou wel cool zijn trouwens (M3U zijn links naar online muziek)

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:26:
Ja ok.. .dat zal ongetwijfeld wel zo zijn... maar er moeten toch ergens rippers op internet zijn hiervoor? Of ben ik dan illegaal bezig. O-)

Ik heb ergens gelezen dat je zo'n m3u file op moet slaan, openen met Kladblok, dáár de juiste link vinden, plakken in Frontpage en daarna bij de preview met linkermuisknop kiezen voor Doel opslaan als....

Maar dat lukt voor deze website ook niet echt....

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:04
M3u bestanden zijn gewoon playlists met de naam en locatie van de bestanden erin.

Maar bedankt voor die link!

http://mixes.cajones.org/...%20Yoji%20Biomehanika.mp3
Yoji Biomehanika _/-\o_

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
m3u is toch niets anders dan een playlist formaat? Niet specifiek iets wat verband houdt met online?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als de mensen van die website wilden dat je de mp3s zo ging downloaden hadden ze dat wel aangeboden.
Voor de rest is over het rippen van streams van alles te vinden op internet, of mail ze gewoon of je ze mag downloaden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.