Toon posts:

B&O beovox aansluiten op PC.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even gezocht, maar kon niet precies vinden wat ik wilde. ik heb 2 speakers gekregen van me werk, B&O beovox (Lucky me!!!). ik wil ze graag aansluiten op me computer, omdat ik nu een paar gare speakertjes heb. maar hoe werkt dat? ik ben een absolute noob als het gaat om audio, dus graag uitgebreid antwoorden. het zijn 2 60watt speakers, en ik wil niet(of zo min mogelijk) dat de kwaliteit van het geluid verloren gaat door een eventuele versterker/geluidskaart enz enz...ik heb geen versterker, en op me comp zit een integrated geluidskaart(asus p4p800 e deluxe) welk merk versterker heeft een gopede prijs/kwaliteit verhouding, en kan ik het redden met de integrated geluidskaart?

iets kwaliteits verlies is niet erg, maar uiteraard zo min mogelijk. ik speel veel mp3 bestanden af, maar ok wma en films(al dan niet met 5.1 geluid).

Verwijderd

Iedere redelijke steroversterker met een line ingang kan het doen met de aangeboden geluidsbron.
Ik persoonlijk denk dat een leuke tweedehands versterker het kan doen 8) , denk aan merken als
marantz, pioneer, yamaha of desnoods jvc en sony. Het aangeboden signaal vanuit je pc is kwalitatief al niet high-end dus is het sneu om high-end hoofdprijzen uit te geven voor je gewenste setup :D