Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moet de MP3 speler met goede FM-radio nog gebouwd worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nozel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-11 17:59

Nozel

Behold the beerbelly!

Topicstarter
Ik zoek al enige tijd naar een (flash) MP3 speler met een FM-radio met goede ontvangst. Ik heb de forums uitvoerig doorzocht, gegoogled, veel gevonden maar eigenlijk zonder bevredigend resultaat. Ik dacht met de iAudio5 (gekocht voor een spotprijsje bij MediaMarkt Utrecht, 1Gb voor 179 euro) hem gevonden te hebben, maar helaas ontving ik binnen niets en buiten een paar stations met veel ruis en storingen. Retour gebracht met pijn in mijn hart. Van de iRiver lees ik ook heel wisselende ervaringen. Samsung komt nog wel eens bovendrijven en nog wat merken, maar ook lees ik vaak "can't be done, zoek niet verder". Ik ga het bijna geloven... Het is toch niet waar hè?!?

J

Verwijderd

Ehm, ik heb zelf de XEN EZAV MP200 met een prima ontvangst. Tenminste dat vind ikzelf. Op plekkern waar een open ruimte is (lees buiten) kantoor (lees binnen) De fiets gaat nog wel maar trein niet meer. Maargoed, daar zijn de MP3`s dan voor heb ik zo zelf bedacht.
Grtz Coen.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Creative MuVo , de meeste modellen hebben dat wel

"Stilte, een gat in het geluid...."

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:07

lolo_konijn

huppel de huppel

Ligt erg sterk aan de koptelefoon die je gebruikt, vaak wordt die nl gebruikt als antenne.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
iAudio heeft vaak goeie kwaliteit spelers, dus het zou inderdaad aan je koptelefoon kunnen liggen.

Verwijderd

Moet zeggen dat mijn msi een redelijk ontvangst heeft, alleen in een groot gebouw dus totaal geen ontvangst :'( , zal wel teveel betonijzer in zitten.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:14
Ik heb met mijn Ezav Mini Xen EMP-400 perfect ontvangst, zelfs in de trein...

Verwijderd

Ik had met mijn iRiver H10 ook altijd hele goede ontvangst..

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:06:
Ik had met mijn iRiver H10 ook altijd hele goede ontvangst..
Heb ook goede ervaring met de H10,
luister vaak in de trein en altijd prima ontvangst van 3FM, 538 en Yorin (en waarschijnlijk ook wel anderen maar die luister ik niet ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door RedFox op 27-06-2005 19:11 ]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:33
goh iedereen vindt zijn eigen speler weer goed...

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

lowfi schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:14:
kan natuurlijk ook zeggen dat de ontvangst slecht is, maar ik mag niet liegen van mn moeder :>

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
lowfi schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:14:
Duh, dat is de enige speler die ze ooit hebben getest. Je krijgt toch alleen maar een idee door gebruikerservaringen te vragen, niet om blindelings op de specs van de fabrikant te vertrouwen?

BTW, ook nooit problemen gehad met ontvangst met mijn iRiver iFP-190TC :)

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:33
Ok ik heb een iaudio m3 gehad... daarvan was ontvangst slecht :)

nu een ipod mini dus helemaal geen ontvangst ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een goeie wilt, dan zou ik voor iRiver gaan, als het dan nog, om wat voor reden dan ook, niet goed genoeg is, dan denk ik dat het moeilijk wordt om een mp3speler met goeie radio te vinden.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is
Pagina: 1