[Powerpoint 2000] Html code in een presentatie

Pagina: 1
Acties:

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 13:33
Ik wil graag een powerpoint dia hebben.. met een weer overzicht er in.

ik heb van weerkamer.nl zo'n html code gehaald, maar die wil ik graag in zo'n dia hebben

hoe gaat/werkt dat???

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-08 17:26
Volgens mij kan je geen HTML in powerpoint gebruiken, het enige wat je kan doen is een screenshot maken van weerkamer.nl en die als afbeelding in je presentatie zetten

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 19:09

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die html code (als ik zo snel dezelfde te pakken had als jij) verwijst gewoon naar een animated GIF plaatje. Dat plaatje kan je gewoon downloaden en in je presentatie zetten. Dan is het misschien niet de meest recente animatie, maar dat is een kwestie van op het laatste moment even het meest recente plaatje downloaden voordat je aan je presentatie begint.

Als het een constant doorlopende voorstelling is dan wordt het wellicht wat lastiger.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 13:33
Orion84 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:53:
Die html code (als ik zo snel dezelfde te pakken had als jij) verwijst gewoon naar een animated GIF plaatje. Dat plaatje kan je gewoon downloaden en in je presentatie zetten. Dan is het misschien niet de meest recente animatie, maar dat is een kwestie van op het laatste moment even het meest recente plaatje downloaden voordat je aan je presentatie begint.

Als het een constant doorlopende voorstelling is dan wordt het wellicht wat lastiger.
het is een doorlopende voorstelling, dan word het idd lastiger.

ik heb al zitten knooien met Microsoft Script editor maar daar word ik ook niet wijzer uit.