Toon posts:

toetsen combinatie werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geruime tijd geleden een kop koffie over mijn laptop heen gegooid. Was er snel bij, onderdelen verwijderen, etc. Doet het allemaal weer goed tot 2 dagen geleden.

Als ik nu opstart komen er allemaal tekentjes in mijn wachtwoord veld. (dit gebeurd net zo lang tot het veld vol is). Ik geloof dat het de linker ctrl toets is want als ik daar op ram is het over.

Tevens werkt de toetsen combinatie ctrl+a niet (ook a + ctrl niet). Erg vervelend.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:47 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 20:57
waarschijnlijk is je koffie in je elektronica terecht gekomen?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
djmurcielago schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:47:
waarschijnlijk is je koffie in je elektronica terecht gekomen?
Ja, denk het ook...

Verwijderd

nieuwe laptop kopen... als je niet weet welk onderdeel naar de frieten is kan je ook geen enkel onderdeel vervangen...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Je kan de laptop open schroeven en het toetsenbord zo goed mogelijk schoon maken. Misschien dat de problemen dan over zijn. Bij het inloggen kan je vrij weinig eraan doen dat de toets blijft hangen. Voor ctrl+a zou je de rechter ctrl toets kunnen gebruiken (als je die hebt dan :) )

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini