Ik heb pas GTA San Andreas bemachtigd en hier heb ik wat problemen mee. Of het spel stopt ermee en krijg ik een foutmelding of hij reset spontaan.
Nu heb ik de andere topics gelezen en op andere sites gecheckt. Maar t wil niet echt lukken..
Ik heb alle updates, ik heb nieuwste drivers, kheb gedefragd, laagste resoluties gezet, nix... het loopt nog steeds na een kwartiertje vast.
Mijn system specs:
Windows XP SP2
Pentium 4 2,66 Ghz
512 MB
120 Gb HD
NVIDIA GeForce4 MX 440 met AGP8X
De fout meldingen heb ik geprintscreend en zien er als volgt uit.

Verder gaf microsoft aan dat mijn RAM miss beschadigd was, maar na een scan bleek alles prima te zijn...
Verder heb ik iets gelezen dat een extra koeler een oplossing kan zijn, wie kan me helpen? GTA SA is echt een vette game maar zo dus niet...
Nu heb ik de andere topics gelezen en op andere sites gecheckt. Maar t wil niet echt lukken..
Ik heb alle updates, ik heb nieuwste drivers, kheb gedefragd, laagste resoluties gezet, nix... het loopt nog steeds na een kwartiertje vast.
Mijn system specs:
Windows XP SP2
Pentium 4 2,66 Ghz
512 MB
120 Gb HD
NVIDIA GeForce4 MX 440 met AGP8X
De fout meldingen heb ik geprintscreend en zien er als volgt uit.
Verder gaf microsoft aan dat mijn RAM miss beschadigd was, maar na een scan bleek alles prima te zijn...
Verder heb ik iets gelezen dat een extra koeler een oplossing kan zijn, wie kan me helpen? GTA SA is echt een vette game maar zo dus niet...
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 16:05 ]