Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Graag wil mijn vriendin een nieuwe telefoon, nu kwamen wij op een paar webshops deze samsung tegen.
Helaas zie ik hem (nog) nergens in de winkel liggen.
Ik ben gister nog bij een paar winkels geweest, de één heeft hem nog niet en gaat hem waarschijnlijk ook nooit krijgen, de ander heeft er nog nooit van gehoord.
(samsung gemaild en die zegt dat hij vanaf 14 juni verkrijgbaar is, dus hij is nog best nieuw ;))

Het grote voordeel van de 340 t.o.v. de 330 is dat deze mp3 ringtonen heeft en bluetooth i.p.v. infrarood.

Op internet is hij dus wel op meerdere pagina's te verkrijgen, maar wij hadden hem graag in het echt gezien.
Heeft iemand hier op GoT misschien ervaring met de E340?

linkje naar Samsung:
http://www.samsung.com/nl...mobilephones/sgh_e340.asp

[ Voor 9% gewijzigd door SaiBork op 28-06-2005 21:15 ]

• SaiBork
Heeft er gewoon helemaal geeneen tweaker nog deze samsung E340?
WouW! :P

Verwijderd

toestel is nog niet uit... :z

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
k750i _/-\o_

De 340 wel een leuke vrouwen mobiel! ;)

maar heb je deze al gezien? samsung 530

• SaiBork
hij is wel uit ;) (ja ik had juli staan, stomme fout, moest juni zijn :P)
en zoals ik al zei, mijn vriendin wilt een nieuwe en de 530 zal niet in haar budget liggen. (dus de 750i al helemaal niet :P)

en ach he, ongeduldig dat ze is heeft ze hem vanmiddag toch al besteld.
was niet op voorraad, dus moet ze evengoed wachten.

als iemand intresse heeft, roep maar, dan zet ik hier nog wel neer wat ze er van vind als ze hem krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door SaiBork op 28-06-2005 21:19 ]

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 22:28
Heb de telefoon nu een tweetal dagen in bezit en dus al wat mee kunnen spelen. Kwaliteit van het toestel ligt hoog, ziet er zeer stevig uit (heb toch maar geen val-test geprobeerd), en ook de toetsen zijn lekker aan te slaan. Het menu is overzichtelijk al konden sommige zaken toch wat sneller (ik ben een Nokia gewend). De opties zijn wel mooi onderverdeeld en vrijwel alles is duidelijk, handleiding nalezen hoeft dus niet om onmiddelijk aan de slag te gaan.
Camera was voor mij niet nodig en heb ik dus niet getest. De MP3 speler is misschien wel handig en levert goed genoeg geluid om wat liedjes te luisteren (zowel met de meegeleverde! oortjes als de speaker).

Het schermpje is zeer helder en laat ook niets te wensen over. Het extern schermpje is monochroom en maar goed ook: duidelijk te lezen in zonlicht en de volumeknoppen op de zijkant doen de belichting aan om ook in het donker de tijd te kunnen lezen.

Enige minpuntjes tot nu toe:
- Het klepje waar de lader moet ingestoken worden lijkt me nogal fragiel, maar dit valt natuurlijk af te wachten.
- Nummers waaraan je een foto of mp3 wil koppelen moeten op het telefoongeheugen staan. Je kan je hele simkaart wel makkelijk kopieren, maar dan staan alle nummers er dubbel in! Een optie om de simkaartnummers te negeren zou makkelijk zijn.
- Bij het typen van een sms begint hij na een . niet telkens met een hoofdletter, toch wel een gemiste kans imo. Bij Nokia is het smsen toch wel een stuk makkelijker...

Als laatste nog een paar vraagjes (en de reden waarom ik dit topic bump :) ):
- Als ik iemand wil bellen krijg ik altijd eerst de (fout-)melding "Not Allowed", waarna hij gewoon wel belt. Nergens heb ik daarover iets gevonden helaas. Ik kan er wel mee leven maar is toch raar. Vriend die dezelfde gekocht heeft krijgt deze boodschap niet.
- Wanneer ik soms BT wil activeren (constant laten aanstaan vreet! batterijen), krijg ik soms een foutmelding "Data Connected", waarna ik de gsm moet uitschakelen en terug inschakelen om BT te kunnen activeren. Iemand een idee welke Data dit dan kan zijn?

Conclusie: Ben er zeer tevreden van, was dit nu een gsm geweest zonder camera en een paar tientjes goedkoper was het echt de top geweest!
Pagina: 1