probleem:

Bij het downloaden van een bestand loopt firefox vast, elke keer, welke site dan ook. Probleem doet zich van de een op de andere dag voor. Een enkele keer als firefox niet vastloopt bij downloaden van een bestand, duurt het 5 minuten voordat ik de locatie van het bestand kan kiezen en blijft hij in de bovenstaande toestand hangen. De rest van de pc loopt gewoon prima.
browser: Firefox 1.0.4
systeem:
* P4 2.66 Ghz, 512MB
* Gigabyte GA-PE667 Ultra, laatste bios
overige software die draait:
* Norton Internet Security
* gebruik verder geen extentions voor downloaden dus
gedaan:
* Firefox opnieuw geïnstalleerd.
* Bij uitschakelen Norton Internet Security zelfde probleem.
* AD-Aware, Spybot S&D en dergelijke gerund.
* IE geeft geen problemen.
* Google/GOT search biedt geen oplossing, nog niemand gevonden die dit probleem ook heeft.
verder:
Ik wil nog even wachten voordat ik grijp naar maatregelen als restore points, misschien dat iemand toch ervaring met dit probleem..

Bij het downloaden van een bestand loopt firefox vast, elke keer, welke site dan ook. Probleem doet zich van de een op de andere dag voor. Een enkele keer als firefox niet vastloopt bij downloaden van een bestand, duurt het 5 minuten voordat ik de locatie van het bestand kan kiezen en blijft hij in de bovenstaande toestand hangen. De rest van de pc loopt gewoon prima.
browser: Firefox 1.0.4
systeem:
* P4 2.66 Ghz, 512MB
* Gigabyte GA-PE667 Ultra, laatste bios
overige software die draait:
* Norton Internet Security
* gebruik verder geen extentions voor downloaden dus
gedaan:
* Firefox opnieuw geïnstalleerd.
* Bij uitschakelen Norton Internet Security zelfde probleem.
* AD-Aware, Spybot S&D en dergelijke gerund.
* IE geeft geen problemen.
* Google/GOT search biedt geen oplossing, nog niemand gevonden die dit probleem ook heeft.
verder:
Ik wil nog even wachten voordat ik grijp naar maatregelen als restore points, misschien dat iemand toch ervaring met dit probleem..