Toon posts:

[XP] V5 updates opslaan op HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Momenteel ben ik op zoek naar een mogelijkheid om windows updates op mijn harde schijf op te slaan. Ik heb wel al enkele URL's kunnen raadplegen, maar dit helpt alleen in geval van V4.Ik probeer hetzelfde te doen, maar dan met V5.

Weet iemand hoe ik die updates op schijf kan opslaan / in welke dictory ik deze kan vinden op mijn HDD?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Speciaal ontworpen hiervoor: de Windows Update-catalogus: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/nl/default.asp
Je selecteert het OS, de taal en je drukt op Zoeken.
Dan voeg je alle gewenste updates toe, kies je een downloadlocatie en druk je op Nu downloaden :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:07:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/nl/default.asp
Ja, deze link zou werken als microsoft hun site niet had aangepast. De vroegere versie werkte met v4 in de url, de huidige met v5.

Is er iemand die toch nog een link kan vinden voor de v5 versie van de site ??

Waar kan ik de updates terugvinden op mijn harde schijf als ik ze automatisch gedownload heb met windows update ??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 09:20 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Ik snap je probleem niet. De link die SecondChoice postte werkt toch gewoon goed. Ik heb in ieder geval nog nooit een nederlandstalige v5 versie van de Windows Update-catalogus gezien. Updates die je via de gewone Windows Update binnen haalt werden eerst altijd opgeslapen in een map WUTEMP op één van je stations met de meeste vrije ruimte, maar dat is dacht ik met v5 de volgende map geworden \WINDOWS\SoftwareDistribution. Overigens zijn de updates via de normale Windows Update vaak kleiner en lang niet altijd goed te installeren op qua software afwijkende systemen, maar daar heb je dus de WU Catalogus voor.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
V4 werkt gewoon.. en niet minder dan anders.

Waarom wil je V5 hebben ?
Microsoft heeft voor de updates v6 sinds een week ingevoerd.
Maar zolang de update catalogus gewoon werkt via v4 hoor je mij niet klagen

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Verwijderd

Er is geen nieuwere versie voor de Windows Update Catalogus dan V4, ook geen V5 of V6, zelfs niet Engelstalig :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik die Windows-Update-Catalogus ? Ik zie daar alleen maar op die site een tabblad Windows-catalogus (hetzelfde of in het startmenu)

8)7 Het is al in orde :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 09:29 ]

• timmersr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Meen dat dit niet werkt; Windows XP Pro SP2 levert slechts 20 Belangrijke updates en Service Packs op... die allemaal slechts betrekking hebben op .NET. Hoe zit het met de vele beveiligingsupdates die voorbij zijn gekomen?

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
timmersr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:50:
Meen dat dit niet werkt; Windows XP Pro SP2 levert slechts 20 Belangrijke updates en Service Packs op... die allemaal slechts betrekking hebben op .NET. Hoe zit het met de vele beveiligingsupdates die voorbij zijn gekomen?
Dat zijn ze allemaal..
Alles Na SP2

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Verwijderd

timmersr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:50:
Nee, je mag als OS niet Windows XP Professional SP2 selecteren, dan zie je inderdaad alleen maar de 20 .NET updates :?

Als OS selecteer je gewoon Windows XP SP2, dan krijg je wel alle Belangrijke updates en Service Packs (60) binnen.
Microsoft logica...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 17:54 ]

• timmersr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Thx! ...zou ik zelf nooit gevonden hebben; die Microsoft-logica kan ik niet volgen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:07:
Speciaal ontworpen hiervoor: de Windows Update-catalogus: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/nl/default.asp
Je selecteert het OS, de taal en je drukt op Zoeken.
Dan voeg je alle gewenste updates toe, kies je een downloadlocatie en druk je op Nu downloaden :)
ff kickje.
Hoe moet het nu? De site is nogal vernieuwt...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• atahualpa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 12:24
windows xp als zoekterm intypen en dan de resultaten afstruinen de voor jou relevante

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Afbeeldingslocatie: http://fileserver6.jpghosting.com/images/ctupdate_3edc7808624d0ddc21460d091c3e3f83.jpg
CT Update : kan zelfs iso's maken van de gedownloade updates om te distribueren

of

The Hotfix Share : patches voor welke taal je maar wil

[ Voor 34% gewijzigd door Occy74 op 05-01-2008 05:16 ]

Systeem Specs

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Occy74 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 05:12:
[afbeelding]
CT Update : kan zelfs iso's maken van de gedownloade updates om te distribueren
thanx!

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 05-01-2008 22:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1