Als ik opstart crasht mijn pc constant en start ie weer opnieuw. Soms lukt't wel om windows in te komen maar dan is het meestal van kort duur. Veilige modus is iets stabieler maar geeft ook constant problemen. Ik nam aan dat het een windows probleem is en wil eigenlijk gewoon een nieuwe installatie eroverheen zetten om het probleem te verhelpen. Maarrrrr
Als ik boot van de windows cd crasht ie ook telkens. Elke keer op vrijwel hetzelfde punt. Als ik in de setup kan kiezen op welke partitie ik wil installeren loopt ie vast met een waardeloze IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en reboot het systeem.
Dit is wel erg dramatisch. Kan het een probleem met mijn mobo zijn? Mischien bios updaten? Wie kan mij verder helpen?
Als ik boot van de windows cd crasht ie ook telkens. Elke keer op vrijwel hetzelfde punt. Als ik in de setup kan kiezen op welke partitie ik wil installeren loopt ie vast met een waardeloze IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en reboot het systeem.
Dit is wel erg dramatisch. Kan het een probleem met mijn mobo zijn? Mischien bios updaten? Wie kan mij verder helpen?
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.