Het probleem is dat ik de opname in windows niet kan veranderen van "stereo-mix" naar lijningang. Vóór gisteren werkte het nog perfect maar ik heb gisteren even iets opgenomen van de stereomix (iets wat afgespeeld werd in mediaplayer) en vandaag krijg ik het selectievakje bij opnameregelingen niet meer uitgevinkt.. hoe komt dit toch?
Welke Windows hebben we het hier over Jdeee?
Wat bedoel je precies met dat het vakje niet meer uitgaat?
Volgens mij kun je maar 1 opnamebron tegelijk selecteren, en het moet er ook minimaal 1 zijn,
dus als je op het vinkje van lijningang klikt verspringt het dan niet gewoon daarheen?
dus als je op het vinkje van lijningang klikt verspringt het dan niet gewoon daarheen?
[ Voor 4% gewijzigd door Reefer op 27-06-2005 12:31 ]
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Precies, zo zou het normaal moeten zijn, maar zelfs dat werkt niet, kan niets uit/aanvinken in de opnameregelingen. In de gewone volumeregelingen wel.Reefer schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:30:
Volgens mij kun je maar 1 opnamebron tegelijk selecteren, en het moet er ook minimaal 1 zijn,
Zelfs wanneer ik kies de stereomix niet weer te geven, kan ik zelfs geen andere opnamebron selecteren, heb ik dus ookal geprobeerd...
Heb ook reeds herstelpunt geactiveerd van een week geleden en dat doet ook niets, deze instelling blijft blijkbaar.
Windows XP, service pack2Welke Windows hebben we het hier over Jdeee?
wat ik bedoel met dat vakje dat niet uitgaat staat hierboven duidelijker uitgelegd