Toon posts:

harde schijf heeft het begeven?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik heb volgende probleem. Ik had een fan aangesloten (die ik vroeger altijd al gebruikt had, maar na een tijd vervangen heb), ik zet pc op, ik zie dat die fan draait en ineens knets (en ik zie ook een kleine flits). PC start zelf opnieuw op en wil niet meer booten. Eerst komt er het xp loadscherm nog wel en dat gaat dan héééél traag vooruit. Maar na de harde schijf ongekoppeld en terug aangesloten te hebben zegt hij Boot disk failure.. Hij vind de schijf nog wel in de bios, maar hij kan er dus niet van booten. Als ik de pc uitzet dan is het ook pas na 15-30 sec dat ik de schijf helemaal hoor stoppen met draaien.
Valt die schijf nog te redden of is die helemaal stuk?

Please help me

Greetz cG`

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je die harde schijf niet testen met een tooltje :?
Oftwel het tooltje van de fabrikant van je harde schijf :)

kan je vinden in de OM faq
offtopic:
CamU fixed ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 27-06-2005 12:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-03 23:30
outerspace schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:01:
...
Oftwel het tooltje van de makelaar van je harde schijf :)
.....
kan je vinden in de OM faq
Zou hij die bij aankoop van z'n schijf ook zoveel commissie hebben betaald? ;)

Maar inderdaad, er zijn per fabrikant wel tooltjes die de conditie en huidige status van je HD kunnen testen, kijk even op de website van de fabrikant van je schijf.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over dit soort problemen :)

OM FAQ / Beleid
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

Of je in het vervolg eerst o.a. de FAQ's van het probleem-gerelateerde GoT-subforum wil raadplegen, voordat je een topic start. Daarin staan namelijk de antwoorden op de meest gestelde vragen ;) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 27-06-2005 12:17 ]

Dit topic is gesloten.