Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
En anders ff de battery van het mobo eruit halen + stekker eruit en dan is het bios wel weer gereset
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
staat datr erbij geschreven, want er zijn redelijk wat jumpers
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Kijk eerst eens even en doe wat research voordat je hier iets post...
en wat versta je onder even, hoe lang dus?CyBeR schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:06:
Batterijtje er even uithalen heeft hetzelfde effect.
[ Voor 4% gewijzigd door MJ85 op 27-06-2005 10:09 ]
.
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Ook over je bios probleem is genoeg te vinden lijkt me, we gaan hier niet alles voorkauwen, het is jouw hardware, jouw plan, dan mag je zelf ook wel wat uitvinden wat bios/moederbord betreft, of gewoon van diskette booten.
Dit topic is gesloten.
![]()