Toon posts:

[RSS] RSS feed als bij T.Net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben al enige tijd aan het vogelen om onze RSS feed in de zelfde vorm te gieten als hier op Tweakers.
Zodra ik in FF tweakers open krijg ik rechts onderin een blokje dat er een RSS feed toegevoegd kan worden.

Als ik echter op mn eigen site rss feed aanzet (mambo, syndicate) dan krijg ik dat blokje niet? Wat doe ik fout? Wat mis ik?

Denk dat het gewoon iets simpels is als een stukje code toevoegen aan de index, maar kom via google niet verder dan alleen 3rd party programmas, terwijl ik het via FF dus wil kunnen toevoegen zeg maar.

Iemand die me even snel kan helpen op deze vroege ochtend?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 14:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je had natuurlijk even in de sourcecode van de pagina kunnen kijken ;) dan had je redelijk snel kunnen zien dat <link rel="alternate" title="Tweakers.net RSS feed" type="application/rss+xml" href="http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml"> er wel eens wat mee t emaken kon hebben.

Dit lijkt me trouwens meer een webdesign probleempje aangezien het hier over html gaat.
pw->wg

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Het toevoegen van
HTML:
1
<link rel="alternate" title="desc_rss_feed" type="application/rss+xml" href="url_naar_rss_feed">
zou voldoende moeten zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Glimi op 27-06-2005 09:27 ]

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Als je de source van de frontpage bekijkt zie je dit:
code:
1
<link rel="alternate" title="Tweakers.net RSS feed" type="application/rss+xml" href="http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml">

:)

edit:
* Andre-85 is weer eens onnoemelijk traag.....

[ Voor 39% gewijzigd door Andre-85 op 27-06-2005 09:29 ]

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup