Vage witte waas over films.

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 13:39
De topic titel zegt het al. Als ik een film kijk : avi,mpeg, divx ..you name it dan ligt erover een hele vage witte waas .
Ik gebruik ACE Mega CoDecS Pack icm Windows media player classic. Het vervelende is dat ik dit probleem heb met alle media players like winamp.
Heb de codec een keer opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet |:( .

Mijn sys :
Amd64 3200
512 ddr
nvidia 6800

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Heb je toevallig de nieuwste drivers van nvidia (77.72) geinstalleerd? Want ik had dit probleem ook, een vaag wit waas en wat vreemde kleuren, bij elke codec/player.
Dus toen heb ik de drivers maar ge-uninstalled en toen een eerdere versie (77.18) geinstalleerd.
Daarna was het bij mij weer goed, maar je zou dus eens even naar die drivers moeten kijken, misschien dat je wel hetzelfde probleem hebt :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 13:39
BoyGenius schreef op maandag 27 juni 2005 @ 05:31:
Heb je toevallig de nieuwste drivers van nvidia (77.72) geinstalleerd? Want ik had dit probleem ook, een vaag wit waas en wat vreemde kleuren, bij elke codec/player.
Dus toen heb ik de drivers maar ge-uninstalled en toen een eerdere versie (77.18) geinstalleerd.
Daarna was het bij mij weer goed, maar je zou dus eens even naar die drivers moeten kijken, misschien dat je wel hetzelfde probleem hebt :)
ik heb 77.75 dus daar zal het wel in liggen want met deze drivers liep het ook al niet zo lekker in gtasa itt 62.63 meen ik ( de vorige officiele drivers van nvidia.)
Deze zou ik graag weer terug hebben.
Ik ben geholpen :*)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
de oplossing ligt aan de kleurcorrectie in de driver.

hier moet je een vinkje 'geavanceerd' aanzetten bij 'video overlay' oid, dan word je gamma lijntje (dat grafiekje) weer recht

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

BasieP schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:09:
de oplossing ligt aan de kleurcorrectie in de driver.

hier moet je een vinkje 'geavanceerd' aanzetten bij 'video overlay' oid, dan word je gamma lijntje (dat grafiekje) weer recht
Het werkt weer, super bedankt allemaal :*)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

1 topic hierover lijkt me wel voldoende; zoek in het vervolg voor je een topic opent dan was je dat andere topic allang tegengekomen :)

Divx Free Codec 6 Witte vaagheid?

[ Voor 28% gewijzigd door Spider.007 op 24-07-2005 14:26 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.