[ATI Radeon 7000] Beeld lijkt wel 4x dubbel/schaduwen

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn specs:
Intel Celeron D 2,4
512 MB DDR geheugen
Asus P4SP-MX moederbord
60 gb+80 gb hd
dvdwriter
dvdspeler
In een gigabytekast(had even zin om te knutselen icm Asus mb)

Ik had eerst de onboard SIS 651 videokaart gebruikt maar daardoor werd het systeem zo slooooom dus ik had nog een Ati Radeon 7000 32 mb liggen. Alles gaat goed behalve als ik het systeem even laat aanstaan dat die meteen crasht en als ik werk niet. Het beeld met de onboard VGA gaat allemaal prima met mijn KVM switch(Belkin SOHO(geen goedkope)). Geen dubbel beeld en alles helemaal top. Ik heb nu een ATI Radeon 7000 32 mb erin gezet om mee te werken maar het beeld is echt heel slecht. Als ik nu een A tik zie ik die iets verder op ook nog in het beeld(weleens waar niet zwart maar wel de schaduw). Met een oude KVM had ik dat vaker dat de kabel het niet aan kon maar dit zijn de orginele kabels van Belkin.

Ik heb zowel naar 800*600/1024*768 en allebei 60 hz en 75 hz maar dat werkt niet. Ik denk zelf dat het de videokaart is maar dit is de enige passieve gekoelde VGA kaart die ik hier heb liggen en deze kaart heeft jaren perfect gewerkt. Hoe kan ik die schaduw wegkrijgen(het lijkt echt dat ik 4x dubbel zie en zoveel drink ik volgens mij niet)? Bij IE adresbalk zie ik vaak de laatste letter nog 4x doorlopen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Heb je wel eerst de drivers van je oude videokaart verwijderd (eventueel een nieuwe windows install) en daarna de goede Ati drivers geinstalleerd?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De drivers zijn eerst weggehaald van die SIS kaart onboard en toen heb ik die van de ATI erop gezet. Ik heb ook de kabel zonder KVM gedaan en geen verschil.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!