Ik zit er over te denken om een dvd-recorder (zonder hd!) aan te schaffen. Deze wil ik hoofdzakelijk gebruiken om videobanden over te zetten op dvd en om filmpjes van mijn digicam op dvd te zetten en daarna op de pc verder te editen. Ik betwijfel of ik deze recorder zal gebruiken om tv op te nemen. Ik heb hier een videorecorder staan die ik al ruim 3 jaar niet meer heb gebruikt, dus....
Ok, om tot een keuze te komen heb ik tot nu toe de volgende eisen:
- max 200,-
- DV/i-link voor mijn digicam
- digitale audio uitgang --> optisch! (geen decoder nodig in de hd-recorder dus)
- hoge beeldkwaliteit/zeer goede compressie (max 2 uur op 1 dvd)
Voor de rest weet ik niet echt wat makkelijk/handig is om aan mijn lijstje toe te voegen.
Ik heb al wat rondgezocht en ik denk dat een van de lite-on dvd-recorders voor mij iets zou zijn. Graag wat ervaringen van bezitters hiervan. Mocht er tweakers zijn die een betere hd-recorder weten dan de lite-on voor 200,- (liefst daaronder), alle advies is welkom.
Ok, om tot een keuze te komen heb ik tot nu toe de volgende eisen:
- max 200,-
- DV/i-link voor mijn digicam
- digitale audio uitgang --> optisch! (geen decoder nodig in de hd-recorder dus)
- hoge beeldkwaliteit/zeer goede compressie (max 2 uur op 1 dvd)
Voor de rest weet ik niet echt wat makkelijk/handig is om aan mijn lijstje toe te voegen.
Ik heb al wat rondgezocht en ik denk dat een van de lite-on dvd-recorders voor mij iets zou zijn. Graag wat ervaringen van bezitters hiervan. Mocht er tweakers zijn die een betere hd-recorder weten dan de lite-on voor 200,- (liefst daaronder), alle advies is welkom.