ok te beginnen met de specs (aangezien iedereen die meestal wil weten)
AMD2800+
512 mb
120 GB maxtor (IDE)
Mobo Asus A7N8X (nieuwe model van die reeks)
Met XP home edition sp2
Nu het probleem:
Als ik de PC in kwestie aanzet dan gaat hij de POST procedure en dergelijke vlekkenloos langs, maar eenmaal bij het aanmeld scherm aangekomen van WinXP komt er een foutmelding. Het gekke van deze foutmelding is dat het kleine schermpje wat op komt dagen; geen titel heeft, geen klein icoontje in de linkerboven hoek, geen tekst bevat en alleen met ja en nee kan worden "beantwoord".
Het maakt niet uit wat ik doe, ja of nee, hij probeerd dan wel aan te melden maar meld dan direct weer af. Veilige modus (zonder netwerkmogelijkheden en promt, want die doen het ook niet) doet het wel.
Dus mij lijkt het een service oid die een beetje dwars aan het doen is....
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
met Msconfig alles wat opstart uitgevinkt, geen effect
nieuwe/extra (test) account aangemaakt, geen effect
foutoporings modus
, geen effect
terug in de tijd via systeem herstel (ook al ben ik er geen fan van), geen effect
bla bla
Heb jij misschien nog enig idee? het maakt niet uit of ik het al geprobeerd het of niet, zeg het mij misschien gaat het via jou manier wel..:s
iig bedankt
AMD2800+
512 mb
120 GB maxtor (IDE)
Mobo Asus A7N8X (nieuwe model van die reeks)
Met XP home edition sp2
Nu het probleem:
Als ik de PC in kwestie aanzet dan gaat hij de POST procedure en dergelijke vlekkenloos langs, maar eenmaal bij het aanmeld scherm aangekomen van WinXP komt er een foutmelding. Het gekke van deze foutmelding is dat het kleine schermpje wat op komt dagen; geen titel heeft, geen klein icoontje in de linkerboven hoek, geen tekst bevat en alleen met ja en nee kan worden "beantwoord".
Het maakt niet uit wat ik doe, ja of nee, hij probeerd dan wel aan te melden maar meld dan direct weer af. Veilige modus (zonder netwerkmogelijkheden en promt, want die doen het ook niet) doet het wel.
Dus mij lijkt het een service oid die een beetje dwars aan het doen is....
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
met Msconfig alles wat opstart uitgevinkt, geen effect
nieuwe/extra (test) account aangemaakt, geen effect
foutoporings modus
terug in de tijd via systeem herstel (ook al ben ik er geen fan van), geen effect
bla bla
Heb jij misschien nog enig idee? het maakt niet uit of ik het al geprobeerd het of niet, zeg het mij misschien gaat het via jou manier wel..:s
iig bedankt
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit