[XP] IE Username Password probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-02 19:40
Hey,

Ik heb sinds ik geformateerd last van een vervelend probleem. Ik gebruik vaak webadmin van gameservers, en heb graag dat de internet explorer deze onthoud. Helaas is dit na de format niet meer mogelijk, ik mis gewoon geheel het vakje om het aan te vinken om het te onthouden. Nu moet ik elke keer dus weer de username en password van elke aparte server op gaan zoeken en daar word ik een beetje moe van.

Afbeeldingslocatie: http://magnoon.nl/files/userpass.jpg

Wat ik zelf heb geprobeert:
- Webinstellingen herstellen, geen resultaat.
- Beveiligingsniveau naar normaal zetten, geen resultaat.
- Geavanceerd > Standaardinstellingen herstellen, geen resultaat.

Ik heb niet iets kunnen vinden op google, ik kwam meer dingen over autoaanvullen etc tegen ipv wat ik naar op zoek was.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! alvast bedankt.

Grtz,
Magnoon

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-03 01:52

RMU

Al eens een wachtwoord ingesteld op je gebruikersaccount (van windows) volgens mij kon het daar ook iets mee te maken hebben (of was dat nou in oudere windows versies) ik weet het niet zeker meer, maar ik zou zeggen probeer het even ;)

Als je het wachtwoord ingesteld hebt behoord het vakje er volgens mij te zijn... suc6

• Magnoon
Ik heb geen wachtwoord op mijn account, is beheerder van de computer, en is de enige user.

• RMU

RMU

Magnoon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:16:
Ik heb geen wachtwoord op mijn account, is beheerder van de computer, en is de enige user.
zet er even een wachtwoord op dan ;) kijken of het vakje er dan is. zo niet kun je het wachtwoord later altijd nog verwijderen als je liever geen wachtwoord hebt.

• Magnoon
Wachtwoord erop gedaan, nog steeds hetzelfde.
Wachtwoord er weer af gehaalt, ook nog geen verbetering.

• RMU

RMU

Magnoon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:19:
Wachtwoord erop gedaan, nog steeds hetzelfde.
Wachtwoord er weer af gehaalt, ook nog geen verbetering.
Hmm helaas, dan was dat waarschijnlijk voor oudere windows versies, dan weet ik zo ook niet wat meer, maar er is hierzo vast wel iemand die het wle weet,

suc6!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Magnoon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:16:
Heb je hetzelfde ook als je een 2e account aanmaakt (met password) ?

Een (renamed) administrator account zonder password heeft inderdaad geen optie passwords op te slaan (security feature, en terecht ook)

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 26-06-2005 20:24 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Is dit niet op te lossen door bij autoaanvullen aan te vinken dat gegevens van formulieren ook onthouden moeten worden. Dit kan je aanzetten bij menu->extra->internet-opties->inhoud->autoaanvullen en dan aanvinken gegevens onthouden. Misschien dat dit werkt.

• Magnoon
BackSlash32 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:23:
[...]

Heb je hetzelfde ook als je een 2e account aanmaakt (met password) ?

Een (renamed) administrator account zonder password heeft inderdaad geen optie passwords op te slaan (security feature, en terecht ook)
Ja dit heb ik ook met 2e account met password als ik dat aanmaak. En het heeft altijd gewerkt zoals ik het nu heb. (zonder wachtword, standaard admin account)

En nee het autoaanvullen met formulier lijkt ook niets te helpen :(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Magnoon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:30:
[...]

Ja dit heb ik ook met 2e account met password als ik dat aanmaak. En het heeft altijd gewerkt zoals ik het nu heb. (zonder wachtword, standaard admin account)
Worden wachtwoorden van inbelverbindingen (vpn) of mailclients als Outlook Express wel opgeslagen of ook niet?
Met services lopen spelen wellicht?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Magnoon
BackSlash32 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:47:
[...]

Worden wachtwoorden van inbelverbindingen (vpn) of mailclients als Outlook Express wel opgeslagen of ook niet?
Met services lopen spelen wellicht?
Mijn Outlook express wachtwoord word wel opgeslagen, en services, kheb alleen de services uitgezet die ik altijd uitzet en voor zover ik weet heeft dat nog nooit problemen op gelevert.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je de 'Protected Storage' service nog wel draaien dan?
Welke services heb je gestopt? :)

• Magnoon
Protected storage! Dat was hetgeen dat het probleem veroorzaakte :)

Bedankt voor alle hulp!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Misschien is het dan geen slecht idee om de services gewoon met rust te laten - al die 'overbodige' services volgens veel van die zogenaamde 'tweak documenten' zijn vaak toch wel erg handig :P
Pagina: 1