Hey,
Ik heb sinds ik geformateerd last van een vervelend probleem. Ik gebruik vaak webadmin van gameservers, en heb graag dat de internet explorer deze onthoud. Helaas is dit na de format niet meer mogelijk, ik mis gewoon geheel het vakje om het aan te vinken om het te onthouden. Nu moet ik elke keer dus weer de username en password van elke aparte server op gaan zoeken en daar word ik een beetje moe van.

Wat ik zelf heb geprobeert:
- Webinstellingen herstellen, geen resultaat.
- Beveiligingsniveau naar normaal zetten, geen resultaat.
- Geavanceerd > Standaardinstellingen herstellen, geen resultaat.
Ik heb niet iets kunnen vinden op google, ik kwam meer dingen over autoaanvullen etc tegen ipv wat ik naar op zoek was.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! alvast bedankt.
Grtz,
Magnoon
Ik heb sinds ik geformateerd last van een vervelend probleem. Ik gebruik vaak webadmin van gameservers, en heb graag dat de internet explorer deze onthoud. Helaas is dit na de format niet meer mogelijk, ik mis gewoon geheel het vakje om het aan te vinken om het te onthouden. Nu moet ik elke keer dus weer de username en password van elke aparte server op gaan zoeken en daar word ik een beetje moe van.

Wat ik zelf heb geprobeert:
- Webinstellingen herstellen, geen resultaat.
- Beveiligingsniveau naar normaal zetten, geen resultaat.
- Geavanceerd > Standaardinstellingen herstellen, geen resultaat.
Ik heb niet iets kunnen vinden op google, ik kwam meer dingen over autoaanvullen etc tegen ipv wat ik naar op zoek was.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! alvast bedankt.
Grtz,
Magnoon