Toon posts:

SymbionOS

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij SVP vertellen waar ik mijn OS dat ik erop zet (Windows) opnieuw kan downloaden?

En is er iets van LINUX versie of zo beschikbaar voor de foon?

Groetjes :D

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-01 10:53

Myedvyed

Ofzo

Je bericht maakt niet echt veel sense..

Symbian en Windows zijn niet onderling uitwisselbaar op een telefoon. Voor zover ik weet zijn beiden ook niet zomaar te downloaden (zitten in de firmware ingebakken).

Verder is het ook handig als je vertelt welke telefoon je bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om de Sony Ericsson P900.

Wil windows er opnieuw opzetten (of hoe dat OS ook mag heten).
Dan moet ik SymbionOS toch opnieuw installeren? (met andere woorden de Firmware).

Kan ik deze ergens downloaden of iets?

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02 09:44

Rax

Webdevver

symbian en windows zijn aparte systemen... je kan alleen je telefoon flashen met een symbian flash update voor de p900. Hiervoor moet je op de site van de p900 kijken

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
kijk even op de site van www.sonyericsson.com daar vind je bij support een upgrade tool. Zoek daar en je vind wat je zoekt!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikken bedankt, snap nu hoe ik dat moet doen :)
Excuses voor het ongemakt!

Heb nog één vraagje. K wil Tom Tom 2005 installeren maar heb geen programma om te connecten met mijn telefoon, die zit normaal bij de telefoon maar heb hem overgekocht dus heb deze helaas niet. Kan iemand mij vertellen wat en waar ik deze kan downloaden?

Alvast hartstikken bedankt voor alle hulp!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Kijk anders eens op deze website, daar vind je alles wat je nodig hebt voor je telefoon!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt moeilijk als je de naam niet weet van het programma dat er normaal bijgeleverd wordt he!
Ben geen helderziend ofzo als je dat denkt lol

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:32
Dit misschien?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:01

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:00:
Wordt moeilijk als je de naam niet weet van het programma dat er normaal bijgeleverd wordt he!
Ben geen helderziend ofzo als je dat denkt lol
Om te connecten met je pc heb je een laadstation/datakabel/bluetooth nodig. En als je op de site van SE kijken dan zie je bij je P900 welke programma's mag downloaden.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel Wekko en Jurma heb het nu!

Hartstikken bedankt mensen!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

ThePureHatred, je hebt nu al best wel wat posts op het forum geplaatst, maar ik heb niet echt het idee dat je Algemene gedragsregels (Netiquette) in je hoofd hebt zitten. Een topicstart als deze kan écht niet; we zijn geen helderzienden hier... bedenk dat jij de enige bent die jouw situatie kent!

Verder is dit gewoon een warez request, want dit soort materiaal rust copyright op en is niet zomaar ergens te downloaden. Neem eens contact op met je leverancier als je de originele disks niet meer hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.