Toon posts:

vaag scherm bij film afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit zou misschien door de fout in me videokaart kunnen komen zie ook video kaart doet raar
maar in ieder geval, als ik een film kijk op me computer, word het scherm vaag uitgerekt, zodat je bijvoorbeeld maar halve gezichten ziet. Nu heb ik het geprobeerd om verschillende films, met verschillende programma's af te spelen. maar bij alle films is het probleem hetzelfde, en ook bij de verschillende afspeelprogramma's die ik gebruikt heb, blijft het probleem zich voor doen.

weet iemand hoe dit kan ofzo

ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is.
thnx

Verwijderd

divx codex instaleeren denk ik

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb je al verschillende codec's geprobeerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.. :Y) Heb je sowieso last bij alle bestands formaten of alleen bij één specifiek formaat. Wat heb je al met al wel en niet geprobeert, behalve dan de verschillende players. Welk OS? etc, etc....

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het avi bestanden, wmv etc dus praktisch alle bestanden denk ik , maar ook als ik gewoon een dvdtje in me computer wil afspelen. Het hele beeld staat er niet op. wat bedoel je precies met os?
ik heb het al geprobeerd, met bs player, windvd, windows media player, divx player etc
ik heb wel al diverse codecs geinstalleerd, zoals die van divx, en k-lite codec pack? zijn er misschien nieuwe codecs anders, die ik moet downloaden?

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-08 00:02

TMC

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:38:
ik heb het avi bestanden, wmv etc dus praktisch alle bestanden denk ik , maar ook als ik gewoon een dvdtje in me computer wil afspelen. Het hele beeld staat er niet op. wat bedoel je precies met os?
ik heb het al geprobeerd, met bs player, windvd, windows media player, divx player etc
ik heb wel al diverse codecs geinstalleerd, zoals die van divx, en k-lite codec pack? zijn er misschien nieuwe codecs anders, die ik moet downloaden?
OS = Operating System.

• bibroni
OS= opperating system (sorry is toch wel heel erg basic...) Als ik je antwoord zo lees neem ik aan dat je WinXp draait... Probeer eens al je oude codec's weg te gooien en dan één nieuwe te plaatsen (zelf draai ik de Xvid codec). Uiteraard kan het best zijn dat je kaart kapot is als je er ook andere problemen mee hebt....

Verwijderd

denk dat het daar door komt, je mag nooit verschilende codex door elkaar gebruiken dat werkt niet zo goed.

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 13:19
kalyndra schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:43:
OS= opperating system (sorry is toch wel heel erg basic...)
Over basic gesproken...operating is met 1 p.

• bibroni
Steveedge schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Over basic gesproken...operating is met 1 p.

:+ tja da's nou zo'n fout die er maar niet uit wilt..... bedankt voor de verbetering :Y)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Probeer anders VLC Mediaplayer. Deze media player speelt echt vanalles af :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

klinkt alsof je overlay op deinterlacen staat. Heb je iets met Powerstrip gedaan? Soms staat er in de properties van je videokaart dat je 1080i kan forcen. Heb je dat aangezet?
Pagina: 1