Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG]quote link naar berich in TR

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Toen ik zojuist een TR aanmaakte viel me op dat de zogenaamde "quote link naar bericht", oftewel het "geplaatst op blablabla" linkje boven elke post, als doel javascript:// had:

Afbeeldingslocatie: http://pics.orion84.nl/properties.png
hier dus in FireFox 1.04, maar IE 6 vertootn hetzefde effect

Waardoor deze linkjes niet echt werken. Dat is best irritant als je wel naar een bepaalde post wilt verwijzen, zonder dat je wilt quoten.

Als ik een topic op de normale manier bekijk klopt het trouwens wel gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 26-06-2005 16:45 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Heb je er al eens op geklikt? Dan wordt dmv een onclick de link naar het bericht - zonder het bericht zelf - toegevoegd aan de textarea.

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
:X , ik had alleen rightclick copy link geprobeerd, omdat ik het dus wide invoegen en juist het standaard gedrag van die link wilde voorkomen. Niet verwacht dat dat in een TR anders in elkaar zat en de mogelijkheid om die link in te voegen gewoon ingebakken zat. Typisch gevalletje van: "It's not a bug it's a feature!" :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Uhuh :P
Opgelost dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Netter zou zijn om (voor non-JS capable browsers) toch gewoon de juiste link erin te zetten, en mbv javascript een uitleg in de statusbar te plaatsen. Ik zal dat eens aanpassen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.