Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vragen over grafische LCD schermen

Pagina: 1
Acties:

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:08
nadat ik al geruime tijd zit rond te snuffelen op verschillende fora over grafische lcd schermen heb ik nu besloten dat ik ook zo'n scherm in mn pc wil.

Ik heb al veel op google rond gesnuffeld, maar ik kan nergens een winkel vinden in NL waar ze voor een beetje fatsoenlijke prijs blauwe grafische 240 X 128 lcd schermen verkopen met een t6369c of sed1330 controller verkopen.

Ik ben bereid (aangezien ik toch lang vakantie heb nu) om eventueel een IA op te zetten voor grafische displays. Maar ik wil dan natuurlijk wel een goed adresje hebben.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

http://www.htvision.nl heeft graf lcd'tjes voor een redelijke prijs. Denk alleen niet dat zij een ia willen.

• darklord007
jah, die site heb ik gezien ja, helaas hebben ze geen blauwe 240 bij 128 display

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het mag eigenlijk niet... maar ik heb nog een blauw/wit grafisch lcd liggen met een t6369c controller (dacht dat het deze was, nog ff nakijken, ws wel) en 240 x 128 resolutie. Als je interesse hebt moet je me maar meelen :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat je zou kunnen proberen is om bij vraag en aanbod een advertentie te plaatsen of iemand nog een 240x128 blauw LCD over heeft.

Er was ongeveer 2 jaar geleden een grote inkoopactie met die LCD's, heb er zelf een 240x128 grafisch schermpje gekocht, had ook wel de blauwe willen hebben maar die was mij toch iets te duur.

Zal vast wel iemand zijn die er op uit gekeken is en die em weg doet, denk wel aan een prijs van rond de 75 euro voor een blauwe 240x128.

En nee ik doe de mijne niet weg :P

• darklord007
dat zou idd een oplossing zijn, maar als ik een goed adres ergens in de wereld zou kunnen vinden zou ik graag ook een IA opzetten als hier nog behoefte aan zou zijn.

Verwijderd

kijk eens op
http://www.globalsources.com/manufacturers/Graphic-LCD.html

voor adressen van fabrikanten van die dingen. Mogelijk ben ik ook geintresseerd in een blauwe.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Ik denk a) dat je dit topic beter kan voortzetten op het forum van IA.net en b) dat je eens contact op moet nemen met world-led.com... Zij hebben in het verleden verschillende succesvolle LCD IA's gehad...
Pagina: 1