Hey allemaal,
Ik zit met een best wel groot probleem.
Ik heb een Sapphire X800 Pro.
Deze heb ik 2e hands overgenomen, voor een half jaar terug.
Nu heeft ie tot aan voor een week terug goed gedraait.
Nooit geen problemen mee gehad, alleen sinds het warmere weer, gaf ie zo af en toe artifacts als ik aan t gamen was.
Kortom, je stelt een lagere resolutie in, draait de game wat minder zwaar en t probleem is er niet meer.. tot vandaag
.
Vanochtend draaide hij nog prettig en vol goede moet.
M'n pc inmiddels naar beneden versjouwt om ff te gamen met m'n broer.
In eerste instantie ook weinig aan de hand, hij gaf in BF2 al een beetje artifacts dus de game maar ff afgesloten.
Na herstart, start ik mijn pc weer op en vanaf het begin, dus direct bij opstart, komen er nu al artifacts in beeld.
Dit is ook het geval als ik de pc al enige tijd uit gehad heb.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?? en hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt.
Ik zit met een best wel groot probleem.
Ik heb een Sapphire X800 Pro.
Deze heb ik 2e hands overgenomen, voor een half jaar terug.
Nu heeft ie tot aan voor een week terug goed gedraait.
Nooit geen problemen mee gehad, alleen sinds het warmere weer, gaf ie zo af en toe artifacts als ik aan t gamen was.
Kortom, je stelt een lagere resolutie in, draait de game wat minder zwaar en t probleem is er niet meer.. tot vandaag
Vanochtend draaide hij nog prettig en vol goede moet.
M'n pc inmiddels naar beneden versjouwt om ff te gamen met m'n broer.
In eerste instantie ook weinig aan de hand, hij gaf in BF2 al een beetje artifacts dus de game maar ff afgesloten.
Na herstart, start ik mijn pc weer op en vanaf het begin, dus direct bij opstart, komen er nu al artifacts in beeld.
Dit is ook het geval als ik de pc al enige tijd uit gehad heb.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?? en hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt.