Toon posts:

NVIDIA Geforce 2 MX onder linux?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het iemand gelukt deze kaart onder linux aan de praat te krijgen? Het lukt me niet, zelfs niet met een svga server (dan komt de resolutie niet hoger dan 320*200)

Sorry, ik ben echt een linux newbie, maar ik ben benieuwd of iemand dit wel is gelukt.

Verwijderd

Ik heb redhat 7 en krijg alleen de shell.
Ik heb ook een Geforce 2 MX en krijg het grafische gedeelte van linux niet geconfigureerd. startX geeft een foutmelding en bij configureX weet ik de instellingen niet.
krijg jij het grafische gedeelte wel draaiend zoja hoe?

also linux newbee

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
De geforce2mx wordt pas vanaf xfree86 4.02 in 2d ondersteunt. Bij redhat 7 en andere distributies wordt standaar xfree86 4.0 of 4.01 geleverd. Je moet nieuwe drivers van www.nvidia.com downloaden, deze beschikken ook meteen over 3d-ondersteuning.

Verwijderd

Topicstarter
op een duitse site (wazig) ben ik een installatie handleiding tegengekomen

http://www.linuxroot.de/gf2mx_linux.html

vrij wazig allemaal. Maargoed, ik heb die dingen gedownload, behalve die nieuwe xfree86. Ik heb geen idee welke binary ik moet downloaden. Kan iemand me daar meer over zeggen?
Wel heb ik de nvidia drivers gedownload, en geprobeerd te compileren met het make commando. Maar toen stuitte hij op een paar errors, mislukt dus. Zou dit kunnen doordat ik die xf86 4.01 nog niet heb?

En nee,ik krijg xwindows niet aan de praat, wel op een res. van 320*200*256, maar dat is natuurlijk niets. Snap ook niet waarom, want ik had toch echt een hogere res. gekozen. Met de VGA16 server lukt het ook niet, want toen kreeg ik een verkeerde refrashrate en begon het hele scherm te knipperen. HELP..

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:23

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

is het iemand gelukt deze kaart onder linux aan de praat te krijgen?
98 fps in quake3 op standaard resolutie :P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 januari 2001 20:26 schreef Aaargh! het volgende:

[..]
98 fps in quake3 op standaard resolutie :P
HELL JEAH, COOL :o
Sorry dat ik nu (even) offtopic ga, maar ik zit te denken toch een nieuwe distributie te halen, aangezien suse 6.1 een beetje gedateerd begint te worden. wat zal ik doen? redhat7? mandrake?

• Aaargh!

Aaargh!

Mandrake is lekker makkelijk

maaruh, ik draai ook nog steeds met SuSE 6.2 (was ooit 6.1 maar geupgrade) en daarna zelf handmatig alle nodige zooi geupgrade naar huidige versies :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:11

Exirion

Gadgetfetisjist

Never mind.. Niet goed gelezen.

In ieder geval heb ik een paar dagen een MX kaart gehad, en die werkte prima onder RH7 met XF4.01 en de 0.95 linux drivers van NVidia. Hoefde niks te wijzigen toen m'n GTS kaart er in ging want da's precies hetzelfde als bij de MX. Loopt als een trein :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• thunderbird2k
Iedereen met een nvidia kaart op linux raakt ik aan up te graden naar xfree86 4.02 deze versie is al enkele weken uit en verhelpt een aantal problemen zoals dga support in quake3 (betere en soepelere muisondersteuning).

Je zult de xfree86broncode moeten downloaden van www.xfree86.org.
Dan moet je het uitpakken en intikken "make World" om het te compileren. Vervolgens een tijdje wachten om dan "make install" in te tikken om het te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt niet. Wat doe ik fout, of heb ik iets niet goed geinstalleerd? Ik heb suse 6.1, met default installation+ development zooi.

als ik make World typ, krijg ik dit te zien:

', needed by 'Makefile'. Stop.t'

Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb alleen het eerste source gedeelde gedownload, de rest (fonts, manual) heb ik niet echt nodig denk ik.

• thunderbird2k
Van die foutmelding heb ik nog nooit gehoord.
Maar je zei dat je suse6.1 draaide, is die niet een beetje erg oud (meer dan 1,5 jaar). Het zou best daar eens aan kunnen liggen.
Ik heb het ook weleens op redhat 6.1 gecompileerd, maar heb nooit problemen gehad.

Ik zou eens overstappen op een nieuwere distributie, misschien dat je iets niet hebt of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Dat denk ik ook, ik was al van plan redhat 7 te gaan kopen bij tienpiek, maar als het hiermee werkte zou het toch wel fijn zijn

Het is inderdaad meer dan een jaar oud. Zou best eens aan kunnen liggen. Ik begreep ook niets van die foutmelding. meestal geeft hij wel aan wat er niet goed gaat, maar dit is echt warrig

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders een idee waar dit aan ligt :?

• Aaargh!

Aaargh!

Redhat 7 zou ik niet doen => zit een buggy compiler bij.

kan je beter mandrake 7.2 doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mandrake schijnt ook wel goed te zijn (heb absoluut geen benul welke distributie ik nou moet kiezen), wel jammer dat die niet op een 486 draait (toch??) M

Trouwens, ik heb hier nog wel corel linux liggen. Een beetje een bout distributie, maar goed, ik heb nu even niets anders, denk je dat het daar wel mee voor elkaar te krijgen is?

• thunderbird2k
Mandrake draait inderdaad niet op een 486, het is voor 586 en hoger. Ik zou misschien wel overgaan op debian.
Ik ga er zelf ook eerdaags op over. Ik heb het niet meer met redhat en op redhat-gebaseerde distributies. Heb er de afgelopen weken veel problemen mee gehad, er zitten wat bugs in. Redhat 7 beschikt standaard over een verkeerde versie van gcc, de c-compiler.

Ga dus over op debian.

Ben bezig namelijk bezig met de nieuwste versie van wine om de performance onder linux te testen, maar er zijn zowel onder mandrake als onder redhat veel problemen met compileren, waardoor het heel slecht werken.
Door een direcx7patch hoor ik met 3dmark2000 bijna evenveel fps als onder windows te halen, maar ik haal nog geen 0.5fps doordat er wat fouten in redhat en mandrake zitten.
(de 3ddrivers doen het uitstekend)

Verwijderd

Topicstarter
Debian is misschien wel een idee ja. Ik ken het zelf niet, is het moeilijk?

Op zich denk ik dat dat wel meevalt, aangezien zogenaamd makkelijke distributies als SuSE en redhat vaak erg veel problemen geven.

Waar ik zelf een godgloeiende hekel aan heb is dat er altijd zo ontzettend veel trash wordt geinstalleerd, waarvan ik van meer dan 90% de functie niet ken. En ik heb ook weer niet genoeg kennis om zelf te kijken wat er allemaal uitkan :)
Maargoed, debian gaan we dan maar eens naar kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net dat Corel linux op debian gebaseeerd is. Aangezien die hier ligt ga ik daar maar eens wat mee expirimenteren.

Alleen wil ik wel die speciale corel rotzooi eruit gooien, want dat vind ik echt nix.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

dan zou ik mandrake kiezen hoor, ipv corel wat wel heel erg kaal is

Verwijderd

mandrake 7.2 geen problemen, dat komt omdat mandrake xfree4.01 heeft, en redhat nog 4.00, je kan hem zelf downloaden en compilen maar dat is erg omslachtig..... download dus gewoon mandrake 7.2 en hij werkt goed....

Verwijderd

Topicstarter
Mandrake downen?? hoe groot is die dan? Ik heb helaas geen kabel internet, dus dan zou dat allemaal over een ISDN lijn moeten. Geen leuk vooruitzicht voor mijn telefoonrekening.

Corel is inderdaad erg kaal, maar ik kan altijd tools downloaden, bovendien staat er nog een hoop op mijn suse linux die ik (hoop ik) wel kan gebruiken. Ik kies ook alleen voor Corel omdat dat hier al op mijn bureau ligt, de rest moet weer besteld worden.
Is debian ook zo kaal? zal toch niet met 2cd's?

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 20:00 schreef weetikveel18 het volgende:
Het lukt me niet, zelfs niet met een svga server (dan komt de resolutie niet hoger dan 320*200)
Het klinkt gek, maar probeer eens de vga server ipv. de svga server. Mijn tnt2 kreeg ik met de svga server ook alleen maar op 320*200. Maarjah, ik heb dan ook totaal geen Xwindows clue ;) BTW probeer anders eens de upgrade naar Xfree 4.0

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zo toch ff corel proberen. Trouwens, zoals je hierboven hebt kunnen lezen, heb ik algeprobeerd xf86 4 te installeren, maar make deed raar...

• thunderbird2k
Debian en slackware zijn de beste en ook stabielste linux distributies. Ze zijn niet goed bedoelt voor mensen die nog nooit iets met linux gedaan hebben.
Debian is te vinden op www.debian.org
De stabiele versie is potato, maar die beschikt standaard niet over kde2, xfree86 4.01 en helix-gnome. Maar dat staat op een van de extra cd's.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, nog nooit iets is overdreven, maar ik geef toe dat ik geen echte kenner ben. Maar wat is er dan zo veel moeilijker aan? Slechte setup? onduidelijk?

Verwijderd

Draai het hier, debian 2.2.18pre21-ide, zonder X als inhouse fileservertje en moet zeggen werkt prima. Rete stabiel maar ja dat spreekt bijna voor zich :)

Omdat wij dus geen X draaien ben je wel aangewezen op commandline only.

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 14:05 schreef Aaargh! het volgende:
Redhat 7 zou ik niet doen => zit een buggy compiler bij.

kan je beter mandrake 7.2 doen.
pff.. kleine moeite om die compiler eruit down te graden ( .. of te downgraden ..|:()
..klaar

Verwijderd

Topicstarter
Pff, van corel wordt je ook moe zeg... Setup in grafische modus.... :r BAH

Werkt uiteraard niet, want hij gaat niet hoger dan 320*200, en dan valt er weinig te zien aan de setup...
Kan deze setup ook in tekstmode draaien en zoja hoe?

'k denk dat ik zo snel mogelijk debian ga bestellen :z

• thunderbird2k
weetikveel18 ik zou debian bestellen via www.munnikes.nl/cd. Daar heb ik hem net ook besteld. Het voordeel boven www.tienpiek.net is dat je ook kan betalen door gewoon geld over te maken (dus ook d.m.v telebankieren).
En je kan bij het bestellen kiezen voor een optie genaamd "gegevens opslaan", waarmee je een volgende keer de cd's veel sneller in huis hebt, er wordt dan niet gewacht met verzenden totdat het geld binnen is.
succes! (bestel dan minimaal cd1 en cd4 (non-free) met daarop o.a. xfree86 4.01, kde2.01 en helixgnome 1.2)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 januari 2001 22:25 schreef thunderbird2k het volgende:
weetikveel18 ik zou debian bestellen via www.munnikes.nl/cd. Daar heb ik hem net ook besteld. Het voordeel boven www.tienpiek.net is dat je ook kan betalen door gewoon geld over te maken (dus ook d.m.v telebankieren).
En je kan bij het bestellen kiezen voor een optie genaamd "gegevens opslaan", waarmee je een volgende keer de cd's veel sneller in huis hebt, er wordt dan niet gewacht met verzenden totdat het geld binnen is.
succes! (bestel dan minimaal cd1 en cd4 (non-free) met daarop o.a. xfree86 4.01, kde2.01 en helixgnome 1.2)
Thanx voor de info, ziet er goed uit daar! Je zegt CD 1 en 4, is de rest niet echt nodig? Want dan hoef ik die ook niet. Waarvoor is cd 4? Voor die dingen die je net noemde?
Wacht nog even je reactie af voor ik ga bestellen :)

• thunderbird2k
Debian is een linuxdistibutie die volledig voldoet aan de GNU-licentie.
Een tijdje terug hoorde je door die licentie ook geen kde1 te draaien, omdat kde gebruikt maakte van qt, wat commercieel was.
Op het moment is dat opgelost.

Op cd1 staat bijna alles wat je nodig hebt voor een installatie van debian.
Op cd2 en cd3 staan dingen die je niet zo gauw nodig hebt, als je ze nodig hebt kun je het beter downloaden.
Op cd4 staan de non-free dingen zoals waaronder helixgnome 1.2, gimp, kde2.01, netscape, staroffice enzovoort. Verder staat er ook xfree86 4.01 en allerlei updates op.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
OK dan, bedankt voor alle uitleg!

Ik heb cd1 en 4 van debian zojuist besteld, dus hopelijk kan ik binnenkort aan de slag!

2B continued :)

• thunderbird2k
Ik heb ze gisteravond bestelt en ontving net al een berichtje dat ze verzonden zijn!
(Ik had er al een keer eerder bestelt, van daar) Deze site is echt veel beter dan www.tienpiek.net. Het ook iets goedkoper. (niet dat die paar piek iets uitmaken maar okee)

Verwijderd

Topicstarter
Leuk, maar je hebt zeker al eerder watbesteld? Ik moet het met een overschrijvingskaart doen (heb geen girotel), dus het duurt nog ff een weekje

• thunderbird2k
Het duurt echt weekje, meteen als het geld binnen is worden je cd's verstuurd.
De maker kijkt iedere avond met telebankieren of het binnen is.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, daar ben ik weer.
Ik heb debian linux binnen, geinstalleerd en wil nu toch echt die nvidia drivers draaien. Gewoon SVGA server draaien lukt toch niet, dan krijg ik weer 320*200. Maar goed, ik untar die dingen (NVIDIA_GLX_0.9-5.tar.gz en NVIDIA_kernel_0.9-5.tar.gz) en tik bij beiden make, maar wederom krijg ik na wat gereutel een foutmelding. De GLX (geen idee wat dat inhoud) geeft na wat te installeren als fout dat hij geen link kan leggen en iets van '/usr/X11/blabla/extensions' geen directory is. Terwijl die er toch wel staat.

De NVIDIA_kernel doet het helemaal niet, maar dat komt omdat ik de kernel source niet had geinstalleerd. Ik draai nu debian 2.2.18pre, dus installeer ik de source, maar dit wordt vervolgens als een .tar.bz2 bestand geplaatst. Ik neem aan dat de setup hier niets mee kan, hoe pak ik dit uit?

De C en C++ development heb ik bij de setup al geinstalleerd.

Kortom, nogal wat problemen. Yep, ik ben een linux newbie :+

• thunderbird2k
Op cd4 staat xfree86 4.01 (blijkt 4.02 te zijn). Verder schijn je hiervoor glibc2.2 nodig te hebben. Deze kun je downloaden van packages.debian.org, je kijkt dan onder unstable. Of je kunt het zelf compileren met de bijgesloten broncode.

Verder zul je ook wel gnome 1.2 en kde 2.01 willen installeren deze staan ook op cd4. Zelf had ik wat problemen met installeren, miste packages, moest die van cd halen enzovoort, ben toen uren bezig geweest met installeren. Volgens mij moest het makkelijker kunnen, maar dat komt ook omdat ik nog niet echt goed met dselect kan werken, maar dat zal wel beter gaan.

• mowgli
  • Niet online
Ik heb RedHat 6.2 en bij mij werkt het zo. Het zal met een aantal aanpassingen ook best wel werken op andere distributies.( Dat van dat RPM gedoe zal wel met een tarball zijn ofzo ).

Eerst XFree86-4.0.2 installeren( zijn een zootje aparte tarballs, maar je hoeft alleen 1 filetje te starten en hij pakt ze zelf uit enz. xfree86.org).

Daarna NVIDIA_kernel-0.9.6.rh62.i386.rpm

Dit kan door in te tikken rpm -ivh NVIDIA_kernel-0.9.6.rh62.i386.rpm

Dan XFree86 -configure draaien en de XF86Config.new file zetten in /etc/X11 en renamen naar XF86Config en degene die daar al staat ff renamen naar XF86Config.old ofzo voor backup. Dan startx en het zou dan moeten werken. Zo werkte het tenminste bij mij wel.( Hercules 3D Prophet 2 MX ).

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga nu proberen Xfree86 van de cd 4 te installeren, dan kijk ik wel of het lukt. Maar wat is dat .tar.bz2 nou?? Ik weet echt niet wat ik daarmee aanmoet

Dselect vind ik ook nog niet zo prettig en ik heb een hele installatie ermee naar de klote geholpen doordat ik perongeluk allerlei packages had geinstalleerd. Ik doe het voorlopig nog maar even met apt.

Maar nou vraag ik me af, waar vind je nu de lijst met te kiezen packages?

Verwijderd

Topicstarter
Help, waarom lukt het niet de nonfree CD4 aan mijn apt lijst toe te voegen? Hij geeft fouten aan, en voegt geen entries toe. Ligt dit misschien aan een cd-fout? De cd doet het verder wel prima :?

Of moet ik die packages handmatig installeren?

• thunderbird2k
De tar.bz2 versie is de broncode er staan ook .deb bestanden op cd4, maar daarvoor heb je ook glibc 2.2 voor nodig en nog wat andere pakketjes.

• mowgli
  • Niet online
nonfree CD4:?

• thunderbird2k
Het is unofficial cd4.

Verwijderd

Topicstarter
tis me na een volle dag werken nog steeds niet gelukt die drivers aan de praat te krijgen. Kan iemand misschien beschrijven hoe hij/zij dit voor elkaar heeft gekregen? Of is er ergens elders een howto te vinden?

Verwijderd

Topicstarter
NVIDIA_kernel-0.9-5.src.rpm

is dit dus de driver die ik moet hebben? En hoe moet ik deze installeren? Ik kom er echt niet meer uit :'(

• mowgli
  • Niet online
Nee dat is hem niet volgens mij. Je moet i386 hebben. Heb je wel de nieuwe XFree86 geinstalleerd 4.0.2??

www.nvidia.com/Pages.nsf/Lookup/NVIDIA_kernel-15/$file/NVIDIA_kernel-0.9-6.tar.gz

www.nvidia.com/Pages.nsf/Lookup/NVIDIA_kernel-5/$file/NVIDIA_kernel-0.9-6.rh62.i386.rpm Deze als je RedHat hebt.

Die moet je hebben volgens mij. Maar eerst XFree86 4.0.1 of 4.0.2 installeren ikzelf heb de laatste gedaan.

• thunderbird2k
Debian ondersteunt standaard geen rpm. Debian ondersteunt ipv rpm deb. Je moet eerst xfree86 4.01/4.02 installeren en dan moet je de tar.gz versie van de drivers installeren. Zorg er wel voor dat de kernel headers geinstalleerd zijn, want die zijn nodig om de kernel module te compileren.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed heb, staat Xfree401 er al standaard op bij Debian 2.2r2? Dan doe ik dat liever later (het lukt nu ook niet), want dan is 402 niet perse vereist. Maargoed, wat ik heb gedaan:

De tarballs hebben delen van de kernel source nodig om te compileren, ben ik achter gekomen, dus Kernel source van 2.2.18pre21 uitgepakt met bzip2 en make xconfig getikt. Dit lukte niet, hij gaf een error dat er geen $button gedefinieerd was oid. Goed, ik heb make config gedaan en overal op enter gedrukt. Vervolgens gewoon make ingetikt (make dep ook al geprobeerd), en na een tijdje wasie klaar. Goed, ik gauw wederom proberen die nvidia kernel module te installeren, hij ging in elk geval een heel stuk verder, maar wederom brak hij af, ditkeer bij de opdracht depmod. Er mistte dingen.

Kortom, ik wordt er nog niet veel wijzer op :?

• thunderbird2k
Als je een package mist of niet kan vinden kun je altijd op packages.debian.org kijken.
Daar staan ook de losse kernelheaders.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu de kernelheader aan het downloaden. Maar kan niemand mij uitleggen hou hij die nvidia drivers heeft gecompileerd? Ik heb verder niets raars gedaan, gewoon debian 2.2r2 geinstalleerd, maar toch wil het niet lukken.

Een nieuwe linux kernel compileren lukte ook niet. Tsja, ik zal misischien een stomme vergissing hebben gemaakt, maar het schiet niet op :'(

Ik heb een AMD duron 650@893, 128pc100, dat zou toch moeten werken...

Verwijderd

Topicstarter
YESSSS, de Nvidia kernel drivers zijn gecompileerd :) Eindelijk, maar de GLX drivers werken nog steeds niet, en breken tijdens een 'make' commando af, ergens met een bestand /lib/modules/extensions/libglc.co o.i.d. Iemand een idee waar dit aan ligt?

En is het ook mogelijk zonder deze drivers al x te draaien? Of kan ik deze bestanden handmatig kopieren?

• thunderbird2k
Je hebt voor een geforce2mx standaard de kernel en glx module nodig, maar xfree86 4.02 ondersteunt de geforce2mx ook in 2d.
Voordat je de glx module installeert moet je alle bestanden libGL.* (.so, .so.1....), libglx.* en libGLCore.* verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet al waar het aan ligt, waarschijnlijk draaide ik dan toch een oude versie van xf86, ik heb deze nu verwijderd en wil de nieuwe installeren. Maar hoe doe ik dit (van de unofficial cd)

ik heb al geprobeerd

dpkg -i *.deb

in de map van xfree402, maar de installatie ging niet goed, x wilde niet starten, wat ik ook probeerde. De GLX drivers werden wel goed ge maked. Dus hoe installeer ik die xfree402 ?

• Aaargh!

Aaargh!

Fuck package management >:)
gewoon de tarretjes downloaden vanaf de Xfree site en het bijhorende install scriptje runnen.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik ook al gedowned, maar daar lukte het niet als ik make World in tikte, kreeg ik ook allerlei fouten. Is er nog iets anders voor nodig dan?

Verwijderd

Topicstarter
make world geneerde de volgende fout:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
cd ./config/imake && make  -f Makefile.ini BOOTSTRAPCFLAGS="" CC="cc" clean
make[1]: Entering directory `/d/xf86/xc/config/imake'
rm -f ccimake imake.o imake
rm -f *.CKP *.ln *.BAK *.bak *.o core errs ,* *~ *.a tags TAGS make.log \#*
rm -f -r Makefile.proto Makefile Makefile.dep bootstrap
make[1]: Leaving directory `/d/xf86/xc/config/imake'
make  Makefile.boot
make[1]: Entering directory `/d/xf86/xc'
cd ./config/imake && make -w -f Makefile.ini BOOTSTRAPCFLAGS="" CC="cc"
make[2]: Entering directory `/d/xf86/xc/config/imake'
making imake with BOOTSTRAPCFLAGS= in config/imake
cc -o ccimake  -O -I../../include -I../../imports/x11/include/X11 ccimake.c
cc -c  -O -I../../include -I../../imports/x11/include/X11 `./ccimake` imake.c
cc -o imake  -O -I../../include -I../../imports/x11/include/X11 imake.o
make[2]: Leaving directory `/d/xf86/xc/config/imake'
rm -f ./config/makedepend/Makefile.proto
./config/imake/imake -I./config/cf  -s ./config/makedepend/Makefile.proto -f ./config/makedepend/Imakefile -DTOPDIR=../.. -DCURDIR=./config/makedepend
In file included from config/cf/Imake.tmpl:1724,
                 from Imakefile.c:32:
/tmp/IIf.RqGJoe:87: unterminated `#ifdef' conditional
./config/imake/imake: Exit code 1.
  Stop.
make[1]: *** [config/makedepend/Makefile.proto] Error 1
make[1]: Leaving directory `/d/xf86/xc'
make: *** [World] Error 2
Pagina: 1