Vandaag voor een vriend bezig geweest zn pc op orde te krijgen. Ik kom er echter niet uit.
Het probleem.
Als je op het toetsenbord de letter a in toets verdwijnt alle zojuist ingevoerde tekst, dus als je bijvoorbeeld bij google voetbal wilt intikken kom je tot voetb en dan voer je de a in en verdwijnt dus voetb en staat er alleen een a.
Voer je de letter w in dan word het programma waar je in werkt afgesloten.
Bij de d komt er 3d te staan, bij de g 4g en zo zijn er geloofik nog een aantal van die probleempjes.
Nu hebik op de pc de meest recente virusscanner van symantec en MS antipsyware er over heen laten draaien en beide kunnen niks vinden.
Bij instellingen staan de toetsenbord instellingen van land allemaal goed.
Op dit forum kan ik ook niets vinden, dus jullie hulp kan ik goed gebruiken
Het probleem.
Als je op het toetsenbord de letter a in toets verdwijnt alle zojuist ingevoerde tekst, dus als je bijvoorbeeld bij google voetbal wilt intikken kom je tot voetb en dan voer je de a in en verdwijnt dus voetb en staat er alleen een a.
Voer je de letter w in dan word het programma waar je in werkt afgesloten.
Bij de d komt er 3d te staan, bij de g 4g en zo zijn er geloofik nog een aantal van die probleempjes.
Nu hebik op de pc de meest recente virusscanner van symantec en MS antipsyware er over heen laten draaien en beide kunnen niks vinden.
Bij instellingen staan de toetsenbord instellingen van land allemaal goed.
Op dit forum kan ik ook niets vinden, dus jullie hulp kan ik goed gebruiken
Bennie gek, ben een koe!