Toon posts:

Filmen met tv kaart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een tv-kaart van Hauppage en ik wil graag mijn eigen scherm filmen (tijdens het gamen). Ik heb kabel van tv-in -> tv-out. Maar als ik dan wil filmen gaat hij op tv staan. Als ik hem dan uit trek is het zwart.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat gaat zo niet werken, vergeet dat maar ;)

Je kan beter kijken naar programmas waarmee je beelden van je PC kan capturen. Fraps is bv een hele goede en specifiek bedoeld om games mee 'op te nemen' :)

[ Voor 11% gewijzigd door Blorgg op 26-06-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wrm niet ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

denk dat je TV out geen beeld uitzend van je game ... hang er voor de grap eerst maar eens een video recorder aan.
Tip[ die je hierboven kreeg was een goede, ga op zoek naar een programmatje

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
heeft met overlay en dergelijke te maken...

maar idd een programma voor je screen te capturen zoals fraps is er perfect voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door andreict op 11-07-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games wil je opnemen. Er zijn al genoeg FPS games die dit al ingebakken hebben hoor.

Maar idd.... zoek in google op: Fraps recorder .
succes ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:24
gaat denk ik wel werken, maar met fraps krijg je een veel betere kwaliteit omdat het digitaal blijft.
De meeste tv-out's geven namelijk niet zo'n hoge beeldkwaliteit(vervormingen en onscherpte enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ja , fraps heb ik in het begin gehad maar dan krijg je lag. Ik wil filmen in : far cry, medal of honor allied assault en brothers in arms. Ik dacht dat het met de tv kaart beter zou gaan maar niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar te spreken over verschillend aantal in FPS??

Net zoals je vaak op tv ziet, je tv of computer beeld is dan helemaal streperig, de verversingssnelheid ligt dan geloof ik anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als je met tv kaart filmt? ofwat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:24
Het lijkt me dat filmen met de tv-kaart er alleen voor zorgt dat het nog trager gaat.
kan je niet proberen om op pc A te gamen, en het dan op pc B(met tv-kaart) op te nemen?
Pagina: 1