Toon posts:

[XP] Active desktop foutmelding*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo. ik krijg de laatste tijd steeds maar een foutmelding. het heeft in ieder geval iets met de Active DEsktop te make. k krijg de foutmelding als ik een andere Thema wil selecteren.:

Het HTML Bestand voor Active Desktop Kan niet worden gevonden. Dit Bestand is nodig Voor de
Active Desktop.

Hoe zit dit in elkaar en hoe krijg ik het opgelost. ???????????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoveel vraagtekens zijn niet nodig hoor ;)
Vertel eerst eens even welke Windows het hier over gaat? ik ga er van uit dat het om Windows XP gaat aangezien je het over 'Themas' hebt? :)

Vertel eens wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanalles geprobeer. het is win xp. active desktop uitschakelt ingeschakelt enz enz. maar k wil die melding niet krijge. hoe zit dat nouin elkaar??

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:27:
ik heb vanalles geprobeer. het is win xp. active desktop uitschakelt ingeschakelt enz enz. maar k wil die melding niet krijge. hoe zit dat nouin elkaar??
Denk je nu echt dat wij je zo kunnen helpen. Geef eens duidelijk aan wat je bedoelt met "Ik heb van alles geprobeerd" Wat is dat dan precies? Heb je uberhaupt al van google gebruik gemaakt.

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:27:
Let even een beetje op de manier waarop je je tekst hier neerzet - deze slordigheid van tekens weglaten, geen hoofdletters gebruiken e.d. maken je topic niet erg aangenaam te reageren :)

Verder - probeer eens even een nieuwe user aan te maken en log daar eens mee in. Heb je daarbij het probleem ook?

Verwijderd

Topicstarter
Yep daar heb ik ook problemen mee. Ik heb van google gebruik gemaakt maar het leverde niks op.

Heb ik dan per ongeluk een bestand verwijders ofzo? Kan dat?

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd

Topicstarter
thnxxx Elevator. maar ik krijg nu 15 mshtml.dll . welke moet ik pakke ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

die in %windir%\system32.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ok thnxxx probleem opgelsot. THANK YOU
Pagina: 1