Toon posts:

[Xbox] Wat is een goede vga-box?

Pagina: 1
Acties:
  • 970 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een vga-box voor mijn xbox. Hiermee kan je je xbox aansluiten op je pc monitor. Ik heb bij de search genoeg topics gevonden over de vga-box, maar nergens kan ik vinden wat nou eigenlijk de beste vga-boxen zijn.

Ik heb er een aantal gevonden die in nederland te bestellen zijn:

- http://www.hotbit.nl/product_info.php?products_id=438
- http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=153

Helaas heb ik nog niet meer kunnen vinden die je in nederland kan bestellen. Weet iemand of 1 van deze 2 gewoon erg goed is, of dat ze allebei slechte kwaliteit beeld leveren? Of zijn er beteren te importeren uit engeland/belgie/duitsland ect?

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 06:45
Lik-sang verstuurd ook naar nederland, hebben wel uitgebreid assortiment. Overigens zie ik daar dat die "Multi Purpose XGA Box" een bestseller is, dus lijkt me dat dat wel een goed ding zal zijn mocht je in nederland willen bestellen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV, want het is een vraag. Daarnaast pas ik je topictitel even aan :)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor de aller-aller-allerbeste kwaliteit kun je het beste dit nemen:
http://www.lik-sang.com/i...ory=221&products_id=4233&

Dan kun je je XBOX namelijk middels een component-aansluiting aansluiten op je monitor en heb je echt de beste kwaliteit. Het probleem is alleen dat spellen die geen component videoweergave hebben geen beeld krijgen.
Met de GameCube is dit niet zo'n groot probleem omdat daar bijna alle spellen in 480p component uitvoerbaar zijn, maar bij de XBOX en PS2 is dit helaas niet altijd het geval.
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog een Componentkabel nodig.

Ik ben zelf ook op zoek naar een VGA-box voor m'n GC (al een aardige tijd) en kan eigenlijk maar niet echt beslissen. Het apparaat wat ik hierboven zelf noem heeft dus echt een onevenaarbare kwaliteit, maar daarnaast werkt het misschien met een aantal spellen niet. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik zal doen....

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:02:
Het probleem is alleen dat spellen die geen component videoweergave hebben geen beeld krijgen.
Met de GameCube is dit niet zo'n groot probleem omdat daar bijna alle spellen in 480p component uitvoerbaar zijn, maar bij de XBOX en PS2 is dit helaas niet altijd het geval.
En hoe weet ik welke games dit ondersteunen? En kan ik dit apparaat tevens gebruiken voor de PlayStation 2?

Verwijderd

Topicstarter
Even heel wat anders, kan het ook via een tv kaart? En is de kwaliteit dan beter als met een vga-box?

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:44:
Even heel wat anders, kan het ook via een tv kaart? En is de kwaliteit dan beter als met een vga-box?
Via een tv kaart betekent of via S-Video of Composite, en Composite is de brakste van allemaal, S-Video gaat wel een beetje. Maar de pc moet alle beelden decoderen zodat hij geschikt is, dus gaat er veel kwaliteit verloren.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

Waarom neem je niet zo'n TVBox (o.i.d.) daarmee kan je ook nog TV kijken op je monitor zonder dat de PC aan moet staan en je kan er vanalles op aansluiten.
Pagina: 1