cctv security video band

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb een cctv secutiy videoban in mijn bezit gekregen van de diefstal van een computer tas van mij met daarin o.a. een laptop.
Het is een normale vhs band die je dus op elke normale video recorder kan afspelen.
Het probleem is alleen dat die band de opnames heeft van 10 cameras. En dat tegelijkertijd (bijna).
Hij springt van de ene naar de andere camera, Nou weert ik dat je elke camera apart kunt bekijken (dat heb ik nl. gezien op het security systeem van het bedrijf waar de band van is).
Ze gebruikte daar een zogenaamde 'cctv controller" voor.
Ik heb die nartuurlijk niet. Maar ik heb wel een computer met een tv in en ik kan die video ook op dvd branden d.m.v. een dvd recorder.
Nou zoek ik software om deze controller na te bootsen.
Wie kan mij hier bij helpen? Wie weet wat voor een software ik hier voor nodig heb?

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:46

Rmg

Kan je niet langs het lokale politie buro gaan? die hebben vast zoiets en kunnen ze het meteen bij je aangifte in het dossier knallen lijkt me

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Inderdaad.
Het probleem is alleeen dat dit in het buitenland gebeurt is.
Ik heb de band meegekregen maar hij moet weer terug.
Ik ben daar bij de politie geweest en heb een rapport op laten maken en meegekregen.
Maar ik wil die band (of een kopie) hebben voor mijn verzekering.
Zo ik wil hem digitaliseren en alleen die cameras en tijdstippen hebben die voor mij interressant zijn i.v.m. de privacy van andere mensen.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes