As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Begrijp ik goed dat je eigenlijk je PowerBook gewoon wilt opstarten, en er mee werken, en dan tegelijkertijd de XServe een FireWire HDD wilt aanbieden als Target Disk?
In dat geval lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat dit mogelijk is. Een FireWire disk in Target Disk Mode is tenslotte compleet aan te sturen als een externe schijf, wat betekent dat er op dat moment eigenlijk gewoon 2 Operating Systems tegelijkertijd 1 schijf aanspreken op low-level
Is een "echte" externe firewire disk niet iets voor je? Je zegt dat je bij bedrijven werkt, dus geld zou geen issue mogen zijn
In dat geval lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat dit mogelijk is. Een FireWire disk in Target Disk Mode is tenslotte compleet aan te sturen als een externe schijf, wat betekent dat er op dat moment eigenlijk gewoon 2 Operating Systems tegelijkertijd 1 schijf aanspreken op low-level
Is een "echte" externe firewire disk niet iets voor je? Je zegt dat je bij bedrijven werkt, dus geld zou geen issue mogen zijn
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dan hebben we het over een externe DVD (-RW) drive via firewire ja, maar om nou met EN Een PowerBook EN een externe HD EN een DVD case te slependawuss schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:37:
Ben nu iets aan het testen: een netboot servertje aan het opstellen is kijken of dat ook werkt
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dat lijkt me inderdaad ook een heel mooi alternatief, mits alle servers die je moet beheren dat ondersteunenBallebek schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:29:
[...]
Dan hebben we het over een externe DVD (-RW) drive via firewire ja, maar om nou met EN Een PowerBook EN een externe HD EN een DVD case te slepen
Ben nu iets aan het testen: een netboot servertje aan het opstellen is kijken of dat ook werkt
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
dawuss schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:51:
[...]
Dat lijkt me inderdaad ook een heel mooi alternatief, mits alle servers die je moet beheren dat ondersteunen