[Winamp] Nummer dat je draait kopieren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik weer. :)

Ik vroeg me af of er een bepaalde plug-in voor Winamp bestaat die het liedje dat je draait uit winamp kopieert en op je klembord plakt zodat je hem overal kan plakken (Word, Msn, Iexplorer enzovoorts). Ik heb geen idee of dit bestaat vandaar dat ik het zo open vraag.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
of dat bestaat weet ik niet maar je kan wel rechtermuisknop op het liedje doen en dan file info
dan de url kopieren en dan bijv in msn bestand versturen, url kopieren en dan enter drukken, dat scheelt iig al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is al iets idd, bedankt daarvoor al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:53
woei, dat zoek ik dus ook.

Gewoon zegmaar een filebrowser, hoor je een leuk nr, dan dmv 1 toets(combinatie) dat betreffende MP3tje kopieeren naar een opgegeven map.

ben bezig een paar mp3 dvds te fikken voor in de auto, de hele top40 vanaf 1965-nu is zo'n 75 gig en dat is net iets teveel, daarnaast hoef ik lang niet al die muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet precies wat ik zoek, bij mij gaat het slechts om de titel, maar wat jij omschrijft is ook best handig! Bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook intresse in zo'n programma !!!
knippen / plakken en klaar, geen gezeik meer dat je je afspeellijst
weer perongelijk wegdoet door een ander nummer te openen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

AMIP

met ctrl-alt-z op iedere willekeurige textlocatie plakken wat je op dat moment draait :)

* Korakal playing Paul van Dyk - Paul van Dyk - Live at Galaxy Ibiza - 16-07-2004 [album: Livesets]
Pagina: 1