hallo allemaal, kan iemand mij wegwijs maken in mijn router? ik heb een linksys router, daar heb ik 2 wireless pc's aanhangen en 1 met een draadje. maar nu lukt het mij niet meer om kazaa e-mule enzo te gebruiken. nu is mij verteld dat ik dat in de router wat poorten moet open zetten, omdat de router een firewall ingebouwt zou hebben. maar ik zou niet weten waar en hoe ik dat moet vinden in de router laat staan dat ik dan uit mezelf op het idee kom hoe ik het moet openstellen. Kan iemand mij helpen en door mijn router heen gidsen?
1. Bijgeleverde handleiding lezen
2. De FAQ lezen
3. Search gebruiken, dit is al honderde keren aan bod geweest
4. Google gebruiken. Alleen in het Nederlands heb je zo al *tig pagina's
En dan moet het lukken.
2. De FAQ lezen
3. Search gebruiken, dit is al honderde keren aan bod geweest
4. Google gebruiken. Alleen in het Nederlands heb je zo al *tig pagina's
En dan moet het lukken.
[ Voor 29% gewijzigd door jurri@n op 26-06-2005 11:04 ]
DIT al door genomen?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Aangezien Linksys meer dan een router maakt is het handig om het model te noemen. Je moet met je internet browser naar de pagina van je router gaan (waarschijlijk 192.168.1.1 en daar zie je ergens de mogelijkheid om poorten te openen.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:58:
hallo allemaal, kan iemand mij wegwijs maken in mijn router? ik heb een linksys router, daar heb ik 2 wireless pc's aanhangen en 1 met een draadje. maar nu lukt het mij niet meer om kazaa e-mule enzo te gebruiken. nu is mij verteld dat ik dat in de router wat poorten moet open zetten, omdat de router een firewall ingebouwt zou hebben. maar ik zou niet weten waar en hoe ik dat moet vinden in de router laat staan dat ik dan uit mezelf op het idee kom hoe ik het moet openstellen. Kan iemand mij helpen en door mijn router heen gidsen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja bij het 1 na laatste tabbald
applications en gaming heet deze ..
Succes
applications en gaming heet deze ..
Succes
Verwijderd
Zie jurri@n hierover. Het is de bedoeling dat je eerst zélf wat moeite doet en niet zomaar je probleem hier neerplempt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()