App: kijk es op
http://go.to/kt7faq
Gaat welliswaar over de KT7-RAID en niet de KT7A-RAID maar dat maakt niet zoveel uit. Staat ook een stukje beschreven over RAID (RAID0,1,0+1 .. meer is helaas (nog

) niet mogelijk met een IDE controller in tegenstelling tot SCSI) en wat je er eigenlijk aan hebt etc.
Overigens moederbord vervangen is niet zo moeilijk. Alle kaarten en CPU eraf (VOORZICHTIG), alle kabels er af en schroeven maar.
Let wel ff op:
* zorg dat je CPU koeler weer GOED op je CPU zit. Een TB waar de koeler niet goed op de core zit, is binnen 8 seconden een hele mooie sleutelhanger geworden (=harstikke DOOD)!
* als er koelpasta op je CPU zit en je hebt je koeler van je CPU afmoeten halen, dan is het verstanding je core en koeler schoon te maken en de koelpasta opnieuw aan te brengen. Geen koelpaste bij de hand.. of kopen of gewoon koeler er weer op zetten.
* kijk heel goed naar het aantal kaarten wat je hebt, welke wel en niet IRQs willen delen.. en kijk goed naar de IRQ/PCI slot reference in de KT7 FAQ. 99% van de stabiliteitsproblemen met mijn KT7 (hangen, niet booten, vast lopen bij het booten, na 9 seconden weer hangen in Windows etc) lag puur aan een IRQ conflict tussen mijn SB Live! en mijn USB controller.
* Mocht je PC na het inbouwen echt helemaal niets doen bij het aanzetten (zwart scherm en verder niets), kijk ff of je stroomkabel goed op je moederbord zit, of 1 van de HDD kabels niet verkeerd omzit of niet goed op je mobo of HD's/CD-ROM, of je geheugen en CPU wel goed in z'n socket zit. Bij een hoop piepjes achter elkaar (9 stuks normaliter) dan zit je videokaart niet goed in z'n slot.
Veel plezier.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)